Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Han er høyt utdannet og virker som en bra mann MEN Idag fikk jeg flere sms om at han hadde lyst på meg og ville ligge naken inntill meg. Ville dere styrt unna?nesten litt lei meg for trodde han var noe for meg Anonymous poster hash: 528e1...1e7
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Ja, ligg unna hvis du hadde forestilt deg mer enn sex. Hvis du er ute etter noe uforpliktende, kjør på! Anonymous poster hash: 351a2...092
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Han er selv ute etter et forhold sier han iallefall. Anonymous poster hash: 528e1...1e7
Gjest Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Høres ut som en høyst oppegående mann, som har lyst på daten / dama si. Er jo bare å lese her inne, hvor mange mannfolk som ikke er i nærheten av damene sine :/
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Vi har aldri møttes,snakket en gang på tlf men chattet mye. Blir veldig usikker nå. Han er en veldig engasjert pappa og virker grei ellers men...blir skeptisk når han skriver sånn. Anonymous poster hash: 528e1...1e7
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 Typisk mann, med andre ord! min mann holdt og på sånn i starten! virka som om det var alt han klarte... Men vi er nå her, 7 år etter Anonymous poster hash: 892af...dcf
monson Skrevet 24. desember 2013 #7 Skrevet 24. desember 2013 Vi har aldri møttes,snakket en gang på tlf men chattet mye. Blir veldig usikker nå. Han er en veldig engasjert pappa og virker grei ellers men...blir skeptisk når han skriver sånn. Anonymous poster hash: 528e1...1e7 Ja, det er ikke et bra tegn, at han skriver slike meldinger før dere en gang har møttes desverre.. Følg mavefølelsen som blir skeptisk :-/ (hvorfor kan de ikke bare oppføre seg! Grr.. ) Veldig frustrerende når man har funnet noen, man tror er seriøs også sier han plutselig sånne ting, før dere en gang hadde møttes.. Not a good signe.
overlord Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Om man har lyst til å ligge med noen man ikke har møtt er man rimelig ukritisk etter mitt skjønn. Styr unna.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Ja det er typisk når jeg først har funnet en som virker bra,men tror jeg bør styre unna. Skulle ikke tro han jobbet høyt i Kripos for å si det sånn. Anonymous poster hash: 528e1...1e7
Virginia. Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 (endret) Nei, jeg hadde da virkelig ikke styrt unna av den grunn dersom dere har snakket mye sammen fra før av og du liker ham godt. Noe annet er det naturligvis dersom du ikke selv tenker på ham på den måten, og blir ukomfortabel av det. Men da hadde jeg fortalt det til ham. Er helt uenig med dem som mener at noe slikt må være et tegn på at han ønsker noe uforpliktende. Det er bare et tegn på at han tenker på deg på den måten- enten det kommer i tillegg til andre måter han tenker på deg på, eller ikke gjør det. Endret 24. desember 2013 av Ibsenfrue
jostine Skrevet 24. desember 2013 #11 Skrevet 24. desember 2013 Du kan for eksempel prøve å gi uttrykk for at du ikke er komfortabel med sånne meldinger allerede. Han KAN jo være den rette
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #12 Skrevet 24. desember 2013 Han er vel litt ekstra gira idag da. Det er jul og alle er ekstra glade. Ta det som et kompliment han syns du er flott jeg hadde ikke kvittet meg med han pga dette. Anonymous poster hash: d45e7...715
overlord Skrevet 24. desember 2013 #13 Skrevet 24. desember 2013 Nei, jeg hadde da virkelig ikke styrt unna av den grunn dersom dere har snakket mye sammen fra før av. Noe annet er det naturligvis dersom du ikke selv tenker på ham på den måten, og blir ukomfortabel av det. Men da hadde jeg fortalt det til ham. Kunne sikkert selv ha sendt slike meldinger til en mann jeg . Uten å ha møtt ha? Er jeg stokk konservativ når jeg tenker at for å føle et fysisk begjær så må man ha sett objektet live? Akkurat i det jeg skrev setningen over gikk det opp for meg at jeg hadde høvlet over Hugh Grant tvert, så mulig jeg må revurdere synet mitt.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #14 Skrevet 24. desember 2013 Hjernen er da vår mest erogene sone, så det kan fint oppstå tenning eller følelser mellom noen uten å ha møttes fysisk . Anonymous poster hash: 7656c...8ca
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #15 Skrevet 24. desember 2013 Jeg synes ikke det var så ille jeg, men er enig i at du skalgfølge magefølelsen, så om du synes det skurrer så er det sånn det er:) Anonymous poster hash: d7d8c...a00
3 er nok! Skrevet 24. desember 2013 #16 Skrevet 24. desember 2013 Synes ikke det var så ille jeg. Men jeg hadde vært såpass direkte og spurt hvordan han kunne føle sånn uten å ha møtt meg.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #17 Skrevet 24. desember 2013 Tusen takk dere jeg skrev en mld om at jeg ble skeptisk til han når han skrev sånt uten å ha møtt meg osv..han beklaget og sa det var dumt å skrive akkurat hva han tenkte.skal nok møte han så får vi se om det er noe kjemi:) Anonymous poster hash: 528e1...1e7
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #18 Skrevet 24. desember 2013 Jeg tenker at han har drukket jeg. Anonymous poster hash: ba8c9...47c
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #19 Skrevet 24. desember 2013 Dette var kl 10 i dag tidlig da han var på jobb. Anonymous poster hash: 528e1...1e7
Iiiiik Skrevet 24. desember 2013 #20 Skrevet 24. desember 2013 Jeg skjønner ikke problemet. De fleste single mennesker savner vel det å ligge naken sammen med noen og man skal ikke se borti fra at de savner sex også. Det gjør ham ikke til en sexoholiker, men til et ærlig menneske. Kanskje for ærlig og kanskje for spontan, det ville nok skremt meg mer enn at han har lyst til å finne en dame å være intim med. Så vet du det, i tillegg til andre ting du vet om ham - han er en mann som liker intimitet og som tør å si det.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #21 Skrevet 25. desember 2013 Enig med Iiiik over her. Det betyr på ingen måte at han ikke også er mentalt og/ eller følelsesmessig tiltrukket av deg. Og vi har da sett svært mange skrive her inne at de har følt sterk kjemi på ulike plan med noen de bare har snakket med, og at kjemien ofte viste seg å være like sterk når de først møttes. Å dele seksuelle visualiseringer med hverandre kan da være både spennende og naturlig, tenker jeg. Så lenge det føles riktig for dere begge. Har selv en eneste gang opplevd en så god kjemi med en jeg ikke har møtt fysisk, og han kunne ha sagt langt mer enn det du beskriver uten at jeg hadde latt meg avskrekke av den grunn. Hadde aldri vært redd for at han ikke skulle respektere mine grenser i virkeligheten, for man kan nok bli litt modigere nettopp når man har noe avstand mellom seg og pirring foreløpig skjer via ord og fantasier. Så aldri si aldri, tenker jeg Anonymous poster hash: 7656c...8ca
Mrs Smith Skrevet 25. desember 2013 #22 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Det er da helt naturlig å være seksuelt tiltrukket av den man er forelsket i;) Ser nå at du ikke har møtt han enda, men men test ut Endret 25. desember 2013 av Mrs Smith
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #23 Skrevet 25. desember 2013 Takk dere men er jo litt rart å være forelsket i en man ikke har møtt før vel?har bare snakket sammen i 5 dager,men da veldig mye hver dag på chat. Dn gang på tlf. Anonymous poster hash: 528e1...1e7
Virginia. Skrevet 25. desember 2013 #24 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Takk dere men er jo litt rart å være forelsket i en man ikke har møtt før vel?har bare snakket sammen i 5 dager,men da veldig mye hver dag på chat. Dn gang på tlf. Anonymous poster hash: 528e1...1e7 Betatt, og varm i hele kroppen, går det fint an å bli i hvert fall- dersom du rører ved noe i ham med det du sier . Stol på det han sier du. Endret 25. desember 2013 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #25 Skrevet 25. desember 2013 Takk dere men er jo litt rart å være forelsket i en man ikke har møtt før vel?har bare snakket sammen i 5 dager,men da veldig mye hver dag på chat. Dn gang på tlf. Anonymous poster hash: 528e1...1e7 Det går fint an Jeg ble forelsket i en mann over nett før vi møttes i virkeligheten ! Han bor nå i "min" by, vi er kjærester og planlegger barn i 2014 Anonymous poster hash: 14a49...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå