Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Min bror og hans samboer har prøvd i mange år. De ringte meg idag og fortalte at hun er gravid!!! Jeg ble så glad at jeg begynte å gråte. Jeg har gøedet meg stort til å få et tantebarn og er så glad på deres vegne at jeg nesten ikke klarer bå tenke på annet. Dette var den beste julegaven jeg kunne få et lite tantebarn som er veldig etterlengtet og ønsket fra hele familien GOD JUL FOLKENS Anonymous poster hash: 7ba78...bf8
skjotta Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Gratulerer! !!!! Jeg gleder meg stort til å få samme beskjed en dag.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Gratulerer! Håper så inderlig å få samme beskjeden, min søster har prøvd (og mistet) i mange år nå. Har så lyst på et lite tantebarn å skjemme bort Anonymous poster hash: d987e...789
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Hurra, og gratulerer så mye! Anonymous poster hash: a42e3...d0f
Miss Honey Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 Hurra! Jeg har også nettopp fått vite at min bror skal få. Har gledet meg i årevis! Og blir endelig tante for første gang <3 jeg hoppet nesten i taket så glad jeg ble så vet hvordan du har det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå