Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #51 Skrevet 24. desember 2013 Rufsen. Har jeg fått slik feit har jeg blitt skikkelig skuffa. Skjønner deg kjempegodt HI!stakkars deg så har slike ufyselige svigerforeldre Anonymous poster hash: 99ac2...fb4 Hahaha. Her prøvde jeg å svare med nytelefonen. Svartnes ordbok! Anonymous poster hash: 99ac2...fb4
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #52 Skrevet 24. desember 2013 Hi her.. Føler jeg ikke helt får frem det jeg mener.. Når vi først ønsker oss KA, er det så kjedelig å få dualit.. Kan jo ikke kjøpe KA nå, og kommet til å irritere meg over den vi fikk.. Veldig dumt at det ikke fulgte med byttelapp, ellers hadde vi bare byttet til KA, og lagt ut mellomlegget selv.. Anonymous poster hash: 15efd...8dd
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #53 Skrevet 24. desember 2013 Litt morsomt: vi har Kitchen Aid kjøkkenmaskin OG Dualit vannkoker. Begge deler har jeg kjøpt selv. Jeg ville ikke ønsket meg noe så dyrt fra svigers, da ville jeg heller ønsket meg et gavekort og lagt til resten selv. De burde ha lagt ved et byttekort, men gjerrige er de ikke. Anonymous poster hash: 5b07e...c1a Hehe, vi har KitchenAid kjøkkenmaskin, dualit vannkoker og dualit brødrister. Har fått alt av svigers (til bryllup, jul, innflytningspresang). Men vi ønsket oss det da:-) Dersom du er seriøs HI så tror jeg du må roe ned forventningene dine. De har nok bare tatt feil eller tenkt at de var så like at det ikke gjorde noe med en rimeligere. Er enig i at det er kjipt hvis de vet at dere bare ønsker KitchenAid, da kunne de kjøpt noe annet rimeligere istedenfor - men gjerrige kan du ikke kalle dem. Julegaver til over 1000-lappen ville ikke jeg forventet selv om vi ofte får det av svigers. Tror jeg skal huske å sende en ekstra takk til svigers idag, for de er virkelig alt for snille med oss! Anonymous poster hash: d2a07...a89
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #54 Skrevet 24. desember 2013 Hi her.. Føler jeg ikke helt får frem det jeg mener.. Når vi først ønsker oss KA, er det så kjedelig å få dualit.. Kan jo ikke kjøpe KA nå, og kommet til å irritere meg over den vi fikk.. Veldig dumt at det ikke fulgte med byttelapp, ellers hadde vi bare byttet til KA, og lagt ut mellomlegget selv.. Anonymous poster hash: 15efd...8dd To så like vannkokere (jeg mener - det er bare en VANNkoker!) og så er du misfornøyd... Synes du bør si fra til svigers at hvis de ikke gidder å kjøpe akkurat det dere har sagt dere ønsket dere, og er 100 % sikker på at det er riktig merke, så kan de faktisk bare drite i å kjøpe noe som helst til dere... Det er så liten forskjell på den de kjøpte og den du ønsker det, at jeg synes faktisk du skal gå i deg selv og se hvilke problemer du har...... dvs være takknemlig for at du ikke har et eneste problem på jord, sånn egentlig.... God jul Anonymous poster hash: abd74...0f8
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #55 Skrevet 24. desember 2013 Hi her.. Føler jeg ikke helt får frem det jeg mener.. Når vi først ønsker oss KA, er det så kjedelig å få dualit.. Kan jo ikke kjøpe KA nå, og kommet til å irritere meg over den vi fikk.. Veldig dumt at det ikke fulgte med byttelapp, ellers hadde vi bare byttet til KA, og lagt ut mellomlegget selv.. Anonymous poster hash: 15efd...8dd Jeg forstår at du gjerne skulle hatt bortelapp. Men, du kan jo forsøke å bytte likevel? Det verste som skjer er at du får et nei... Anonymous poster hash: d2a07...a89
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. desember 2013 #56 Skrevet 24. desember 2013 Det jeg lurer mest på her, er om vannet koker annerledes i en Kitchen Aid-vannkoker til 2 000,- enn det gjør i en Dualit til 1 200, for ikke å snakke om i en vannkoker til kr 99,- fra Clas Ohlsson... Fy flate, snakk om i-landsproblem!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #57 Skrevet 24. desember 2013 Drittkjering. Anonymous poster hash: d56f4...569
Eeniemeenie Skrevet 24. desember 2013 #58 Skrevet 24. desember 2013 Hva skal du med en svindyr vannkoker? Smaker vannet bedre når det er kokt da? ;-) De til 99 kr funker fett..
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #59 Skrevet 24. desember 2013 Drittkjering. Oiiii... Anonymous poster hash: d56f4...569 Anonymous poster hash: 15efd...8dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå