Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Vi skal feire hos min familie i kveld, og siden vi får veldig mange gaver, må vi åpne noen på forhånd. Åpner før Askepott begynner her hjemme. Barna fikk greie gaver av svigers, mens mannen og jeg fikk en felles gave. Det ble Dualit vannkoker, den er sikkert grei den, men vi har kitchen- aid kjøkkenmaskin og blender, hvorfor ikke kjøpe kitchen- aid vannkoker også! Blir så irritert!!!! Da kan de like greit la være å kjøpe gave til oss!! Arg, måtte bare få det ut her, så slipper jeg å tenke på det i hele dag! Ha ha Anonymous poster hash: 15efd...8dd
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Du høres kravstor ut... Anonymous poster hash: 97a5c...e8a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Så utakknemlig du er. Den koster jo 1300kr! Bytt den til den du heller vil ha.. Anonymous poster hash: bcb8d...852
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Fikk denne.. Anonymous poster hash: 15efd...8dd
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Ønsket denne!! Anonymous poster hash: 15efd...8dd
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 Jeg er glad jeg slipper å kjøpe gave til deg! Men det er godt du slipper å tenke på det i hele dag! Flaks at svigers slapp å se på at dere åpnet gaven også.. Anonymous poster hash: e4a68...f7c
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #7 Skrevet 24. desember 2013 Og problemet var?? stakkars svigers... Anonymous poster hash: 7a958...6d2
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Tenkte å bytte jeg også, men ingen byttelapp...!? Vet ikke om den er handlet på nettet eller hva, blir litt ubehagelig å ringe, da skjønner de jo at vi synes de har kjøpt feil vannkoker.. Ja ja, vi får se hvordan vi løser det. Jeg skal uansett ha kitchen-aid! Anonymous poster hash: 15efd...8dd
Modesty Blaise. Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Skal vi se, ordet gjerrig betyr dette: Adjektiv gjerrig (Bokmål/Riksmål/Nynorsk) Ikke ville dele noe med noen Være sparsommelig Begjære noe På hvilken måte er svigerforeldrene dine noe av dette? Hvis du virkelig vil klage på noe, så kan enentuelt uoppmerksome (hvis vi skal strekke det veldig langt) være det riktige ordet, sånn med tanke på at det er et annet merke enn det dere ville ha....
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #11 Skrevet 24. desember 2013 Herre fred.... Gjerrig er vel ikke akkurat ordet, men heller litt vett. Vannkoker til 2 000;-? Syns ærlig talt Dualit til 1200 var mange ganger dyrt nok. Den ene vannkokeren vi har, kostet kr 99,- og den gjør jobben akkurat like godt. Stakkars folk som skal kjøpe gaver til deg. Anonymous poster hash: 131ab...e99
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #12 Skrevet 24. desember 2013 Skal vi se, ordet gjerrig betyr dette: Adjektiv gjerrig (Bokmål/Riksmål/Nynorsk) Ikke ville dele noe med noen Være sparsommelig Begjære noe På hvilken måte er svigerforeldrene dine noe av dette? Hvis du virkelig vil klage på noe, så kan enentuelt uoppmerksome (hvis vi skal strekke det veldig langt) være det riktige ordet, sånn med tanke på at det er et annet merke enn det dere ville ha.... Jeg har vært tydelig på at jeg ønsker p ha kitchenaid serien. De kjøper noe annet, som er rimeligere. Tenker de er gjerrig jeg da... Men men, ikke viktig å diskutere det, måtte bare få det ut 😊. (I fjor ønsket vi oss et maleri fra Åse Anda, fikk maleriet, men ingen ramme. Litt gjerrig, synes nå jeg.... ) Anonymous poster hash: 15efd...8dd
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #13 Skrevet 24. desember 2013 Dette må være tull, er ingen som er så kjip som deg Anonymous poster hash: 1cedb...ad3
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #14 Skrevet 24. desember 2013 Hmmmm, her var det ikke mye støtte å få.. Ja ja, vi overlever nok 😊 God jul 🎅 Anonymous poster hash: 15efd...8dd
Elskerhøsten2014 Skrevet 24. desember 2013 #15 Skrevet 24. desember 2013 jaja,glad jeg ikke er svigermoren din i alle fall
Gjest Skrevet 24. desember 2013 #16 Skrevet 24. desember 2013 Forskjellen på disse to er? Navnet & prisen? Herreminfred sier jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #17 Skrevet 24. desember 2013 Hmmmm, her var det ikke mye støtte å få.. Ja ja, vi overlever nok God jul Anonymous poster hash: 15efd...8dd Støtte???? Fy flate - du ikke bare virker kravstor, du ER direkte kravstor, du! Anonymous poster hash: 131ab...e99
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #18 Skrevet 24. desember 2013 LOL. Du er nok ikke svigermors drøm. De har sikkert kjøpt feil med vilje for å være ekkel. ;-) Anonymous poster hash: d46d1...faf
Gjest lillehi Skrevet 24. desember 2013 #19 Skrevet 24. desember 2013 Jaja....... ta deg en titt rundt om i verden og få øynene opp for folk som virkelig har problemer. Beklager, men sånne som deg klarer jeg rett og slett ikke å forholde meg til! Når det er sagt håper jeg du tar noen minutter i selvransakelsens ånd og skammer deg! God jul, håper resten av vennene dine har kjøpt "riktige" gaver til deg da, sånn at julaften ikke blir HELT ødelagt 😜
Modesty Blaise. Skrevet 24. desember 2013 #20 Skrevet 24. desember 2013 Skal vi se, ordet gjerrig betyr dette: Adjektiv gjerrig (Bokmål/Riksmål/Nynorsk) Ikke ville dele noe med noen Være sparsommelig Begjære noe På hvilken måte er svigerforeldrene dine noe av dette? Hvis du virkelig vil klage på noe, så kan enentuelt uoppmerksome (hvis vi skal strekke det veldig langt) være det riktige ordet, sånn med tanke på at det er et annet merke enn det dere ville ha.... Jeg har vært tydelig på at jeg ønsker p ha kitchenaid serien. De kjøper noe annet, som er rimeligere. Tenker de er gjerrig jeg da... Men men, ikke viktig å diskutere det, måtte bare få det ut 😊. (I fjor ønsket vi oss et maleri fra Åse Anda, fikk maleriet, men ingen ramme. Litt gjerrig, synes nå jeg.... ) Anonymous poster hash: 15efd...8dd Og da tenker ikke jeg gjerrig, men at man heller kanskje bør se på seg selv, og hvor man legger lista på det man ønsker seg... Sorry, du virker bare som et bortskjemt lite barn her....
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #21 Skrevet 24. desember 2013 Hva kjøpte dere til de? Anonymous poster hash: 669e1...f7e
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #22 Skrevet 24. desember 2013 Fader dere har dyre ønsker! Ikke alle har råd til å bruke 2000 kr per gave. Hvorfor kjøper dere ikke sånt selv om merket er så viktig? Anonymous poster hash: 97a5c...e8a
studVest Skrevet 24. desember 2013 #23 Skrevet 24. desember 2013 Tipper dette er tullerier fra a til å. . .
Gjest mphs Skrevet 24. desember 2013 #24 Skrevet 24. desember 2013 Tipper dette er tullerier fra a til å. . . Tror og håper jeg også
★julestjerne★ Skrevet 24. desember 2013 #25 Skrevet 24. desember 2013 Trur nok eg ville droppa gåve til ei sånn svigerdatter.. Bytt den i romjula om den ikkje fell i smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå