Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Og mange av "problemene" deres er bagateller. Dere har alt dere trenger og så går dere på nett for å surve på julaften??? Pinlig å lese. Anonymous poster hash: c8828...bf6
magica fra tryll Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Dette er nok den store dagen for høye forventninger og dertil store skuffelser. Hadde nok vært lettere for mange om man kunne slappe litt mer av på det hele......
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Er du så perfekt du da? Anonymous poster hash: d0b76...bc0
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Er du så perfekt du da? Anonymous poster hash: d0b76...bc0 Jesus... Har da ikke noe med perfekt å gjøre??? Det er pinlig å lese all syting når det finnes mennesker i vårt eget land som ikke har en brøkdel av sytepavene. Siden du kommer med et slikt idiotisk spørsmål går jeg ut i fra at du er en av syterne. Skjerp deg. ;-) Anonymous poster hash: c8828...bf6
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Er du så perfekt du da?Anonymous poster hash: d0b76...bc0 Jesus... Har da ikke noe med perfekt å gjøre??? Det er pinlig å lese all syting når det finnes mennesker i vårt eget land som ikke har en brøkdel av sytepavene. Siden du kommer med et slikt idiotisk spørsmål går jeg ut i fra at du er en av syterne. Skjerp deg. ;-)Anonymous poster hash: c8828...bf6 Det er så lett å snakke om andre men glemme å se på seg selv. Jeg syns ikke folk her syter, jeg synes heller det er helt normalt, det er jo trossalt jul og sånn er det bare. Men ser det irriterer deg så til de grader at du måtte opprette en tråd om det. God jul og prøv å slapp litt av Anonymous poster hash: d0b76...bc0
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 Er du så perfekt du da?Anonymous poster hash: d0b76...bc0 Jesus... Har da ikke noe med perfekt å gjøre??? Det er pinlig å lese all syting når det finnes mennesker i vårt eget land som ikke har en brøkdel av sytepavene. Siden du kommer med et slikt idiotisk spørsmål går jeg ut i fra at du er en av syterne. Skjerp deg. ;-)Anonymous poster hash: c8828...bf6 Det er så lett å snakke om andre men glemme å se på seg selv. Jeg syns ikke folk her syter, jeg synes heller det er helt normalt, det er jo trossalt jul og sånn er det bare. Men ser det irriterer deg så til de grader at du måtte opprette en tråd om det. God jul og prøv å slapp litt av Anonymous poster hash: d0b76...bc0 Knis. Godt forsøk. ;-) Har ikke tid til å leke mer nå men håper du tar ett hint og syter mindre. Folk liker ikke feire jul med sytepaver. Anonymous poster hash: c8828...bf6
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #7 Skrevet 24. desember 2013 Surve??? Anonymous poster hash: 0af2b...7d5
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Det små problemene synes jeg oftes er de verste for de store har alltid ganske tydelig løsninger, mens de små så må jeg tenke igjenom om jeg må/burde eller skal løse det. Et lite bagatell og filleting kan være at søskenbarna får finere og dyrere gaver av mine foreldre enn mine barn får og når vi ferier jul sammen blir dette veldig synlig.. Skal jeg da kjøpe noe ekstra dyrt fra meg? Si ifra til foreldrene mine igjen? Be om at søskenbarna ikke åpner gaven der? Osv DET er et lite problem en liten bagatell i forhold til mye annet, men løsningen er ikke klar og tydelig fordi det er mange følelser innvolvert. Et stort problem kan være eks at man ikke har mat, ikke har husly, akkutt sykdom, osv.. Løsningene er ganske tydelige og da krever ting en handling.. Konklusjon, la folk syte over det som i DINE øyne er bagateller for i dems øyne kan de være ganske store ting med vanskelige løsninger. Husk at neste gang DU klager over bagateller så kaster du stein i glasshus! Anonymous poster hash: 217c5...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå