*Lissi* Skrevet 24. desember 2013 #26 Skrevet 24. desember 2013 Hadde tatt han til side og sagt at i år blir det slik dere vil. Så får han heller bite tennene sammen den tiden dere bruker. Og så får han se til å slutte med den furtingen.
jostine Skrevet 24. desember 2013 #27 Skrevet 24. desember 2013 Da vi var små fikk alle gavene utdelt også satt vi barna og åpnet en og en, så åpnet voksne da vi var ferdige og lekte med det vi hadde fått. Syns det var en grei ordning, blir nok noe sånt her i kveld også
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #28 Skrevet 24. desember 2013 Er det bare det at det tar lang tid som er problemet hans? Kunne helt klart forstå det hvis det var en voksen med barn som ville ta hensyn til barna hvis det er veldig ulik gavehaug. Vi satt som barn og så på gavehaugen med supre gaver som søskenbarna mine fikk. Det var ulike verdener. Så var ikke særlig gøy at alle skulle sitte og se på mens vi pakket opp de lusne kjipe gavene vi fikk etter å ha sett hva de fikk. Så hvis det vare sånne hensyn i bunn, så synes jeg vertskapet skal føye seg og bare gi ut gavene, ikke sitte og se på mens alle pakker opp. Men hvis det kun er fordi han som voksen mann kjeder seg, så stemmer jeg også for ipad/mobil/avis løsningen. Da får han sitte alene i et annet rom eller lese en avis mens det foregår. Anonymous poster hash: 9827f...d4d
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. desember 2013 #29 Skrevet 24. desember 2013 Your house, your rules. Så enkelt! Hvis voksne mennesker furter, så får de bare forlate rommet og furte seg ferdig et annet sted. Trøste og bære, går det an, altså?
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #30 Skrevet 24. desember 2013 La han som tydeligvis er det største barnet få åpne sine først, så gjør resten som dere pleier. Så kan han sitte der og føle seg dum... Anonymous poster hash: 59bd9...584
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #31 Skrevet 24. desember 2013 Barna sa av seg selv etter middagen: "nå skal vi dele ut gavene og åpne en og en. Det har mamma bestemt" Han hørte, utrolig nok Hi Håpet alle har hatt en fin kveld Anonymous poster hash: 4b1cc...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå