Gå til innhold

Gruer meg til pakkene i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien har hintet litt, og kan virke som at jeg får mye baby ting.. Madrasser, dyner og slike "dyrere" ting..

Jeg er litt sær, så føler at det blir feil om familien skal betale det for meg. Det er jo min oppgave som kommende mor å forsørge den lille med slike ting, og jeg liker ikke å være til bry.. :(

Anonymous poster hash: d5416...9c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo vesentlig mer til bry om du faktisk er utakknemlig og gruer deg til å få gaver folk gleder seg til å gi deg da... Tror dette kun høres logisk ut inni ditt hodet.

Anonymous poster hash: 904a9...8f2

Skrevet

Du er nok ikke til bry:)

Det er nok heller veldig stas for dem å få lov å være med på det spennende som skjer.

Mine foreldre ble skuffet over at jeg ikke ville ha vogn, for jeg syntes det var en for stor og dyr gave, og de insisterte. Første barnebarn og ikke veldig stor familie så det var veldig stort for dem helt fra starten.

Anonymous poster hash: 54148...bc7

Skrevet

hæ? dette virker helt ulogisk på meg, de vil jo gi deg det :) 

Vis litt takknemlighet og vær glad isteden du....

Skrevet

Du lever visst i bakvendtland du. Særing. ;)

Skrevet

Ifjor når jeg var gravid, ønsket jeg meg mest mulig babyutstyr. Skjønner ikke hvorfor DET er galt?!?!?!??!

Anonymous poster hash: 2e650...82a
Skrevet

Vær snille da jenter, det er julaften:)

Hun er ikke utakknemlig, men føler seg til bry!

Ta imot gavene med god samvittighet og vis hvor takknemlig du er, de er gitt av en familie som VIL gi deg dette.

Anonymous poster hash: 54148...bc7

Skrevet

Familien har hintet litt, og kan virke som at jeg får mye baby ting.. Madrasser, dyner og slike "dyrere" ting..

Jeg er litt sær, så føler at det blir feil om familien skal betale det for meg. Det er jo min oppgave som kommende mor å forsørge den lille med slike ting, og jeg liker ikke å være til bry.. :(

Jeg skjønner deg godt. Da min søster fikk barn som 19 åring ble mor min forsørger for begge. Hun og tanter sto for alt av ting, klær osv som barnet trengte. Hun trengte hjelp til så og si alt, også det å ta seg av barnet. Nå når jeg skal ha barn som 26 åring, og de begynner nevne at de skal kjøpe ditt og datt, så steiler jeg. Jeg har ventet med barn til jeg var ferdig utdannet og har jobb. Tjener godt, og kan fint kjøpe alt selv. Liker ikke at noen igjen skal føle at de må hjelpe meg. Gir kanskje ikke mening for mange andre. Men på bakgrunn av det jeg opplevde tidligere med min søster, så vil ikke jeg havne i samme kategorien, at jeg trenger hjelp.

Anonymous poster hash: 3827c...59c

Skrevet

Jeg lever nok litt i bakvendt land ja.. Jeg er en av de som elsker å bruke penger på fine gaver til andre, men liker ikke å få dyre gaver. Jeg er super fornøyd med ei flaske shampo eller sokker :)

Skrevet

Familien har hintet litt, og kan virke som at jeg får mye baby ting.. Madrasser, dyner og slike "dyrere" ting..Jeg er litt sær, så føler at det blir feil om familien skal betale det for meg. Det er jo min oppgave som kommende mor å forsørge den lille med slike ting, og jeg liker ikke å være til bry.. :(Anonymous poster hash: d5416...9c6

Jeg skjønner deg godt. Da min søster fikk barn som 19 åring ble mor min forsørger for begge. Hun og tanter sto for alt av ting, klær osv som barnet trengte. Hun trengte hjelp til så og si alt, også det å ta seg av barnet. Nå når jeg skal ha barn som 26 åring, og de begynner nevne at de skal kjøpe ditt og datt, så steiler jeg. Jeg har ventet med barn til jeg var ferdig utdannet og har jobb. Tjener godt, og kan fint kjøpe alt selv. Liker ikke at noen igjen skal føle at de må hjelpe meg. Gir kanskje ikke mening for mange andre. Men på bakgrunn av det jeg opplevde tidligere med min søster, så vil ikke jeg havne i samme kategorien, at jeg trenger hjelp. Anonymous poster hash: 3827c...59c

Takk! Godt det er noen som føler det på samme måte :)

Skrevet

Huff. Stakkars deg.

Er det virkelig noe å grue seg til?

Stakkars lille rike pike...

Anonymous poster hash: b88ec...f77

Skrevet

Alle er nok glade for å få ei unnskyldning til å kjøpe babyting.  Det er jo så koselig :)

Skrevet

De gleder seg nok like mye som deg. Her kommer snart nr 3 og mor og svigermor bare mååå kjøpe ting til den lille, selv om vi har alt etter de to første. Sier ingenting og lar dem kose seg! Så blir det litt mye klær o.l men gjør det noe? Det er jo ikke dette som avgjør om ungen blir forsørget. Det kommer plenty etterhvert også.

Anonymous poster hash: d8c56...9c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...