Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har lenge nå vært en del av en gjeng... Type drittsekkgjeng, narkotika-misbruk osv... Jeg har hatt barnefri annenhver helg over en lengre periode nå, og har kun holdt meg sammen med desse på fritiden. Jeg har visst om rusmisbruken og oppførselen deres, men har tenkt som så at så lenge jeg ikke er borti det, så går det fint. Folk begynte for en stund siden å se ned på meg og snakke stygt om meg siden jeg holdt meg med desse, de har tvilt på min evne som mor.. De fleste har prøvd å få meg bort fra gjengen ved å invitere meg med på ting og snakke med meg, men jeg har alltid foretrukket drittsekkgjengen... Nå i helgen fikk jeg en aha-opplevelse og kuttet kontakten med alle i den gjengen, med god grunn. Jeg bestemte meg for å ta ansvar for eget liv og ga beskjed til alle. Jeg hadde det godt med meg selv i 10 minutter, men så begynte tankene... Jeg føler meg mislikt av mange, føler meg helt alene. Jeg har mange venner, men jeg storkoste meg og følte meg veldig komfortabel i den gjengen. Eneste grunnen til at jeg kuttet kontakten, var for jenta mi sin del. Hun skal få slippe å ha en mor som frivillig vanker med slike mennesker. Men jeg følte en tilhørlighet til den gjengen, og føler meg nå mutters alene. Jeg føler ikke at jeg passer inn noen plasser og at jeg har mistet en god vennegjeng. Jeg VIL ha noe med de å gjøre, men av hensyn til min jente så skal jeg ikke det.. Jeg lurer nå bare på hva jeg skal gjøre for å komme med ovenpå igjen... Ryktene om meg går, og det vil de gjøre en stund, men jeg må komme meg ovenpå igjen.. Nå er jeg livredd for å sitte alene, nedstemt og på gråten hele tiden og sånn kan det ikke være i morgen, på julaften.. Råd, gode ord og oppmuntringer trenger jeg.. Kan noen hjelpe? Anonymous poster hash: d7284...963
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 "De fleste har prøvd å få meg bort fra gjengen ved å invitere meg med på ting...." Her finnes det mennesker som altså bryr seg om deg og som vil deg vel. Ta kontakt med dem Anonymous poster hash: 21d67...ed9
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Du er jo ikke mutters alene hvis du har andre venner utenom denne gjengen av drittsekker (dine egne ord)...Synes du skal tenke litt smart nå, du vil vel ikke at barna dine skal vokse opp med en mor som assosieres med stoffmisbruk og verre ting? Du ser jo selv hvor ille det er, trenger du mer støtte? Gratulerer med et godt valg!! Anonymous poster hash: 933c0...199
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Dophuer er ikke gode venner. Større egotryner enn sånne du beskriver skal man faktisk leite lenge etter! Antar de er relativt unge, noen never litt, noen kobber litt, fester, drikker, ruser, naskar, stjeler litt, intriger og spenning, mye styr om dop og penger og innbyrdes hierarki? Du tar nå et rett valg, prøv igjen å ta kontakt med de som inviterte deg inn. De du har fellesskap i jenta di med. De som har barn på samme alder. Anonymous poster hash: 43ba4...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå