Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Har ikke pyntet ferdig hverken juletre eller huset. Dukene er ikke lagt på og gulvene og badene er ikke vasket. Pakkene til barna er ikke pakket inn og har heller ikke fått levert alle pakkene. Men jula kommer og jeg gleder meg over friske glade barn, hvit jul og å få treffe familien:) Med besøk i hele dag og 2 barn under 3 år som ikke ville sove ikv så ble d bare slik! God jul alle sammen:) Anonymous poster hash: 5c0af...00a
skjotta Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 jeg vil og ha hvit jul!!! ellers er huset langt fra prikkfritt, men jeg har konkudert med at samme hvor mye jeg vasker og styrer så kommer det til å være bomba i morgen ettermiddag. været innbyr kun til innekos og med 2 unger og julemiddag som skal lages kommer vi til å lage masse rot og søl innen gjestene kommer ;-) (og så tror jeg ikke gjestene våre bryr seg så veldig ;-) )
skinnfilla Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Jeg vasket på fredag, blir mest støvblåsing i morra. Vinduene burde vært vasket, men jeg setter bare svigermor med ryggen mot vinduene;) Men gavene er pakket og lagt under treet, snart skal jeg ned i kjelleren og hente strømpene og gavene de får i morgen tidlig. De åpner en hver når de våkner Maten er forberedt så langt jeg kan, i morra blir vi 11 til bords , Heldigvis er det en høylydt ,uhøytidelig gjeng som kommer , så her blir det hvert fall jul Snille svigerfar , kommer innom og henter de minste og tatt de med i kirka, fra 15 , så kommer de til dekket bord kl 17 Da har jeg tid til å shine av litt og gjøre ferdig maten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå