Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Prøvde kjolen jeg skal ha i morgen.. Men neida, nå passer den jo selvfølgelig ikke lengre! Hva gjør jeg da?? Kan vel ikke dra på besøk i jeans, som tydligvis er det eneste som passer..? Anonymous poster hash: 7ff0f...f4a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Du har vel en annen kjole, eller et skjørt? Anonymous poster hash: 3469d...38e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Du har vel en annen kjole, eller et skjørt?Anonymous poster hash: 3469d...38e desverre ikke.. Trodde ikke jeg skulle ha så stor mage til jul.. Anonymous poster hash: 7ff0f...f4a
Elsker livet Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Ta noe annet, en sort bukse/skjørt og en pen topp.
Mia_73 Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Prøvde kjolen jeg skal ha i morgen.. Men neida, nå passer den jo selvfølgelig ikke lengre! Hva gjør jeg da?? Kan vel ikke dra på besøk i jeans, som tydligvis er det eneste som passer..? Er du gravid? Da er det meste lov, spesielt når magen plutselig hindrer at kjolen passer.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Prøvde kjolen jeg skal ha i morgen.. Men neida, nå passer den jo selvfølgelig ikke lengre! Hva gjør jeg da?? Kan vel ikke dra på besøk i jeans, som tydligvis er det eneste som passer..? Er du gravid? Da er det meste lov, spesielt når magen plutselig hindrer at kjolen passer. Ja, er i uke 32... Og plutselig kom magen. Litt krise nå, hehe Anonymous poster hash: 7ff0f...f4a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Jeg blir stort sett sittende i vanlig tøy. Er sprekkferdig her og passer ikke i gravidkjolene engang Anonymous poster hash: 510c8...03b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Prøvde kjolen jeg skal ha i morgen.. Men neida, nå passer den jo selvfølgelig ikke lengre! Hva gjør jeg da?? Kan vel ikke dra på besøk i jeans, som tydligvis er det eneste som passer..? Er du gravid? Da er det meste lov, spesielt når magen plutselig hindrer at kjolen passer. Ja, er i uke 32... Og plutselig kom magen. Litt krise nå, heheAnonymous poster hash: 7ff0f...f4a Jeg er i uke 29 og ikke noe som passer omtrent:-( Jeg tar en ny svart mammabukse og en hvit mamnaskjorte. Kjole som passer kan jeg glemme..... Anonymous poster hash: f71f0...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå