Gå til innhold

Julekjolen som ikke ble julekjole...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde kjolen jeg skal ha i morgen.. Men neida, nå passer den jo selvfølgelig ikke lengre!

Hva gjør jeg da?? Kan vel ikke dra på besøk i jeans, som tydligvis er det eneste som passer..?

Anonymous poster hash: 7ff0f...f4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel en annen kjole, eller et skjørt?

Anonymous poster hash: 3469d...38e

Skrevet

Du har vel en annen kjole, eller et skjørt?Anonymous poster hash: 3469d...38e

desverre ikke.. Trodde ikke jeg skulle ha så stor mage til jul..

Skrevet

Ta noe annet, en sort bukse/skjørt og en pen topp.

Skrevet

Prøvde kjolen jeg skal ha i morgen.. Men neida, nå passer den jo selvfølgelig ikke lengre!

Hva gjør jeg da?? Kan vel ikke dra på besøk i jeans, som tydligvis er det eneste som passer..?

Er du gravid? Da er det meste lov, spesielt når magen plutselig hindrer at kjolen passer.

Skrevet

Er du gravid? Da er det meste lov, spesielt når magen plutselig hindrer at kjolen passer.

Ja, er i uke 32... Og plutselig kom magen. Litt krise nå, hehe

Skrevet

Jeg blir stort sett sittende i vanlig tøy. Er sprekkferdig her og passer ikke i gravidkjolene engang :P

Anonymous poster hash: 510c8...03b

Skrevet

Ja, er i uke 32... Og plutselig kom magen. Litt krise nå, heheAnonymous poster hash: 7ff0f...f4a

Jeg er i uke 29 og ikke noe som passer omtrent:-( Jeg tar en ny svart mammabukse og en hvit mamnaskjorte. Kjole som passer kan jeg glemme.....

Anonymous poster hash: f71f0...f95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...