Gå til innhold

IKM uke 4

Anbefalte innlegg

ja, jo sant. Men vi har som nevnt tidligere i tråden ikke hatt den mest aktive måneden, og ikke visst om vi har truffet på EL.. Så sjansen er meget liten, og vi har ikke helt troa, men det er klart jeg håper så lenge TR ikke er her :) Får ta en ny test over helga!

Fortsetter under...

Det var det jeg ikke helt skjønte. Trodde det, men ble usikker på om den var like sterk, (jeg mener den var det, men den andre jeg tok samme dag var svakere) jeg får utslag på EL-test uansett når jeg tar den :o men jeg har aldri tatt EL-test før, så.. Vet ikke riktig.

Vi la ikke inn noe aksjer da uansett, så løpet er nok kjørt denne måneden!

Det var det jeg ikke helt skjønte. Trodde det, men ble usikker på om den var like sterk, (jeg mener den var det, men den andre jeg tok samme dag var svakere) jeg får utslag på EL-test uansett når jeg tar den :o men jeg har aldri tatt EL-test før, så.. Vet ikke riktig.

Vi la ikke inn noe aksjer da uansett, så løpet er nok kjørt denne måneden!

Husk at hvis du tar strimmel-EL test så skal test streken være sterkere enn kontrollstreken. :) Man får som regel alltid to streker, men d ikke like ofte sterk teststrek =)

Bearplace: ja, jeg har lest det, men jeg mener at den ene var det, men ikke den andre, så kanskje det ikke var noe da likevel! skjønner at jeg må starte å bruke disse strimlene og få litt oversikt! Får være litt "ordentlig" prøver neste måned da, med EL-kontroll!! :)

Tok en EL-test nå og den var negativ.

Min forrige syklus var 39 dager fordi det var etter SA'en, og i følge den syklusen skulle EL vært i dag, men den var negativ (heldigvis), så det betyr at EL har vært! Da troor jeg den var positiv da jeg tok den testen for noen dager siden og da la vi ikke inn aksjer så løpet er kjørt! Så enten får Han der oppe gi meg et mirakel som gjør at jeg hadde EL i vanlig 28-syklus (give or take), og ikke for noen dager siden, for her har det vært tørke EN UKE nå.
Venter spent på den nye uka! TR kan egentlig bare komme, så jeg får testet og virkelig funnet et system på syklusen og sett når EL faktisk er! :-)

Huff, føler jeg skriver mye her, unnskyld hvis det blir for mye for dere. Bare si ifra hvis jeg skal tie stille!!!
God helg, jenter  :hjertesmil:

Annonse

bonusmateriale  :fnise:  hihi, ja vi får vente og se!  Har hatt murringer og stikninger i fire dager nå - slike typ "nå kommer TR når som helst", så jeg bare venter!

Nye sjanser ja, vinterblomst, satse på at det er pp6 som gjelder for deg  :heiajente:

Hahaha! Sånn går det med autokorrekt på mobilen!! :P 

Jeg går også med murringer nå, håper det ikke er TR tegn, men spire tegn! Om en uke så vet jeg med sikkerhet!

Lykke til videre :)

Jaggu trur jeg det ikke! Tok test nå på morgen urinen og der kom det to streker!! Den ene er dog veldig svak, men!! Hva tror dere?

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79802-image/

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79803-image/

Annonse

.. De murringene og stikningene jeg har hatt i fire-fem dager, var helt borte når jeg våkna i dag, og ikke har de kommet tilbake heller. så nå kjennes det ikke ut som TR på vei med det første heller. Merkelig. ja,ja, bare noen få dager igjen nå :)

IKM imorra, tok digitaltest i dag "ikke gravid", og bare en time etter begynte spottingen, så ser ut som TR kommer nå! Håper den kommer for fult! :) Så da går jeg inn med nytt mot i ny pp, og hopper inn i en ny IKM-gruppe etterhvert! Masse lykke til resten her  :hug:

Har spottet i dag jeg og :( Og mens murring. Det kan foreløpig være vel så bra tegn på graviditet som ikke, jeg tenker det siste.. Blæææ :( Om TR kommer nå ila uken, så kommer jeg nok til å prøve å være litt borte fra BIM, for å få litt avstand til alt. Kjenner det er veldig tungt å gå å vente og tro og lese om andre hele tiden. Utrolig hvor sårt det er å få TR altså !! Arg! Har jo ikke holdt på aaalt for lenge, men når jeg har vært klar for dette VELDIG lenge og samboer ikke klar før i september, så går det jo dessverre ikke :(

skjønner ingenting.. Trodde TR kom igårkveld, idag er IKM.. var bare liiitt spotting, og endel mer etter sex. men i dag er det absolutt ingenting.. null nix nada.. Så.. det var ikke TR likevel. Nå må jeg bare vente, så er den sikkert bare forsika. Ååå så plagsomt.

MANDAG 20.

Vinterblomst (kanskje 19. i uke 3 . pp 5

Apex PP6, 1 gutt fra før, MA i uke 13 i september'13

Lillelura *2pp*

TIRSDAG 21.

Bonusmamma, pp 1 etter BO i november. (ustabil syklus, regner "vanlig" her.)

Vil-bli-mamma (pp3)

ONSDAG 22.

TORSDAG 23.

FREDAG 24. Bearplace, pp4

LØRDAG 25. Prøver24

SØNDAG 26.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...