Gå til innhold

IKM uke 4

Anbefalte innlegg

Dere som tester el hver dag for å finne den; 

Test fast hver morgen. Det har lite for seg å teste midt på dagen, etter middag og før leggetid i tillegg.

Bare et tips, det er nok stress ifht å skal finne sin fruktbare periode  :hjertesmil:

Jeg kunne aldri brukt disse billigstrimlene som viser svake streker i en hel uke, hadde blitt gal!! 

holder meg til cb sine som gir et smilefjes. de er jo dyrere, men synes det oppveier for all frustrasjonen med å kanskje skal finne en strek..  arh!! 

Lykke til alle  :sol:

Fortsetter under...

Annonse

Har begynt å tenke på om det kan ha skjedd noe ;) men er jo altfor tidlig selvf.

Alltid spennende uansett om en er skeptisk eller positiv  :fnise:  håper på festesmerter og gjerne en festeblødning på søndag haha  :rolleyes:  :jepp:

ha en fin kveld damer!

Annonse

Har begynt å tenke på om det kan ha skjedd noe ;) men er jo altfor tidlig selvf.

Alltid spennende uansett om en er skeptisk eller positiv :fnise: håper på festesmerter og gjerne en festeblødning på søndag haha :rolleyes::jepp:

ha en fin kveld damer!

Jeg også! Er nok bare å holde seg godt fast og vente i spenning! Tror vi har IKM samme dag, men siden EL kom 2 dager før så havner jeg vel tilbake på 28 dagers syklus?! Ikke vet jeg.. :) får bare vente og se!

MANDAG 20.

Vinterblomst (kanskje 19. i uke 3 . pp 5

Apex PP6, 1 gutt fra før, MA i uke 13 i september'13

TIRSDAG 21.

Bonusmamma, pp 1 etter BO i november. (ustabil syklus, regner "vanlig" her.)

ONSDAG 22.

TORSDAG 23.

FREDAG 24.

LØRDAG 25.

SØNDAG 26.

MANDAG 20.
Vinterblomst (kanskje 19. i uke 3 . pp 5

Lillelura *2pp*

TIRSDAG 21.

ONSDAG 22.

TORSDAG 23.

FREDAG 24.

LØRDAG 25.

SØNDAG 26.

MANDAG 20.

Vinterblomst (kanskje 19. i uke 3 . pp 5

Lillelura *2pp*

TIRSDAG 21.

Vil-bli-mamma (pp3)

ONSDAG 22.

TORSDAG 23.

FREDAG 24.

LØRDAG 25.

SØNDAG 26.

Huff, UVI står virkelig på lista over fullstendig unødvendige plager! :/ Har du forsøkt å drikke rikelig, gjerne syrlige ting? Tranebærte er også bra for urinveiene, og smaker heller ikke vondt.. og husk å tisse etter hanky-panky.

Når det er sagt, det er ålreit å få det sjekka når du har vært så plaget!! God bedring, Lillelura!! :)

Huff, UVI står virkelig på lista over fullstendig unødvendige plager! :/ Har du forsøkt å drikke rikelig, gjerne syrlige ting? Tranebærte er også bra for urinveiene, og smaker heller ikke vondt.. og husk å tisse etter hanky-panky.

Når det er sagt, det er ålreit å få det sjekka når du har vært så plaget!! God bedring, Lillelura!! :)

Jada :) jeg drikker sitronvann i bøttevis og tranwbærjuice så mye jeg orker.. Tusser alltid etter sex nettopp fordi jeg er så plaget med uvi som jeg er :-( er jo rette årstida å få det på også, men ja.. Ødelegger jo veldig mye mtp trening og sex :-/

Tusser, Lillelura! ;) hehe, beklager - men jeg dro godt på smilebåndet her!

Da får dr være flink å finne ut av hva som kan være bakenforliggende årsak, sånn kan du jo ikke gå rundt å ha det! :/

Sokkedyret - var det ikke noe med at graviditet kunne gi utslag på EL tester?? Mulig jeg husker feil.. Men ta for deg, mann er mann! ;)

God søndag! :)

I dag fikk jeg plutselig positiv EL-test. Sykt merkelig. Den skulle jo vært for over en uke siden. Så nå er det bare til å kjøre på og håpe på det beste... Håper vi ikke er for sen. Blir lenge å vente nå!!

Fant dette:

"På grunn av likheten med hCG og LH på molekylært nivå, kan eggløsningstester oppdage graviditet også. Forskjellen mellom hCG og LH er en beta subenhet festet til hCG. Nettstedet peeonastick. com illustrerer forskjellen ved å beskrive LH og hCG som identiske tvillinger. Forskjellen mellom dem er at hCG har på seg en lue og LH er ikke. Så eggløsningen testen vil bli positiv når den oppdager det ene av de eneggede tvillinger. Men fordi graviditetstester er også på jakt etter hatten på twin, vil en graviditetstest ikke slå positivt under eggløsning. Så hvis du er gravid, vil en eggløsning test slå positivt."

Her er det enten spire på gang :Nikke: .. eller bare veldig sen EL! :D

Ta en Gtest om en ukes tid :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...