Gå til innhold

Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du forresten at vi sletter deg som venn etter at du har lagt oss til? Kan jo bli mange etterhvert;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan blir jeg medlem av gruppa da? Føler meg jo veldig dum her jeg sitter å ikke skjønner noen ting 😋

Skrevet

Har sendt deg invitasjon til å bli med i gruppa på fb frkstrand. Fått den?

Skrevet

Ja, gjerne slett meg som venn etter at dere er lagt til :) prøver å slette selv, men bruker bare mobil så ikke så flink.

Skrevet

Har sendt deg invitasjon til å bli med i gruppa på fb frkstrand. Fått den?

Jeg finner den ikke hvertfall, så kan ikke fått invitasjonen :o

Skrevet

Jeg sendte forespørsel men har ikke blitt med.tror nok du skjønner navnet.

Skrevet

Pludret litt med fjesboka nå, og må ha folk på vennelista for å kunne legge dem til i hemmelig gruppe. Så om folk er interesserte, så er det bare å lete opp Silje Happycat, og legge meg til som venn, så skal jeg opprette gruppa og legge til folk. (Kan godt slette venner igjen etter at de er lagt inn i gruppa, om noen er skeptiske til å dele privatlivet sitt.) :) 

Men hadde vært koselig med en egen gruppe til oss Augustmammaer. :D Litt mer oversiktlig og enklere å skravle på enn her inne også. :) Jeg vet at jeg f.eks sjekker facebook hundreogørten ganger per dag, men roter ikke rundt her inne like mye. :P

Jeg legger deg til:)

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på gruppa! Legger deg til AHENG, så sender jeg deg en melding på fb om at jeg vil være med i gruppa :)

Skrevet

Pludret litt med fjesboka nå, og må ha folk på vennelista for å kunne legge dem til i hemmelig gruppe. Så om folk er interesserte, så er det bare å lete opp Silje Happycat, og legge meg til som venn, så skal jeg opprette gruppa og legge til folk. (Kan godt slette venner igjen etter at de er lagt inn i gruppa, om noen er skeptiske til å dele privatlivet sitt.) :)

Men hadde vært koselig med en egen gruppe til oss Augustmammaer. :D Litt mer oversiktlig og enklere å skravle på enn her inne også. :) Jeg vet at jeg f.eks sjekker facebook hundreogørten ganger per dag, men roter ikke rundt her inne like mye. :P

Jeg legger deg til:)

Er byttet om på, er aheng du må sende pm. Ikke happycat, hun mistet dessverre:(

Skrevet

Ja, gjerne slett meg som venn etter at dere er lagt til :) prøver å slette selv, men bruker bare mobil så ikke så flink.

Hei! Vil gjerne bli m på Facebook siden:)

Skrevet

Hei! Vil gjerne bli m på Facebook siden:)

Send meg fornavn eller etternavn så jeg vet hvem som skal legge til på fb gruppa!

Skrevet

Hei damer! Har ikke lest hele tråden, men lurer på om dere vet om det finnes en egen gruppe for august 2014 mammaer/babyer for Trondheim? :-)

Skrevet

Sendte for en stund siden, med melding ved siden av. Etternavn er Holter-Wilhelmsen :-)

Skrevet

Forespørsel sendt -silje

Skrevet

Er det noe. Nå som har sendt meg venneforespørsler på som jeg ikke har lagt til? Har et par "venner" jeg ikke vet hvem er!

Skrevet

Jeg vil gjerne være med i gruppen! Hadde februarbaby på vei, men mistet. Er nå gravid med augustbaby.

Navnet mitt er Britt Iren Nilsen

Skrevet

Har sendt venneforespørsel for noen uker siden, Anne er fornavnet og etternavnet starter på S. Vil ikke avsløre hele navnet mitt her:)

Skrevet

Da er du lagt til november 2011. Visste ikke hvem venneforespørsler var fra :?

Skrevet

Jeg sender deg også venneforespørsel nå, så du kan legge meg til:-) Camilla

Skrevet

Men det var vuisst flere som het anja granlund på fb så da veg jeg ikke hvem som er du...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...