Gå til innhold

Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er stemningen for å lage en hemmelig Facebook gruppe? Synes det er litt skummelt selv, hoho.. Men hadde vært koselig! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter på mobba i Brasil så da må jeg gjøre det når jeg kommer hjem til Norge i såfall;) Redd for å trykke feil så den ikke blir helt stengt eller noe her på mobba :)

Skrevet

Ja, greit å ikke publisere det ;) har også bare mobil. Også skummelt om man treffer på noen kjentfolk ;)

Skrevet

Men alle bak nickene her kan jo potensielt være kjentfolk :)

Skrevet

Hehe ja tantetroll! Men hadde jo vært litt koselig med en skikkelig augustgruppe:-)

Skrevet

Pludret litt med fjesboka nå, og må ha folk på vennelista for å kunne legge dem til i hemmelig gruppe. Så om folk er interesserte, så er det bare å lete opp Silje Happycat, og legge meg til som venn, så skal jeg opprette gruppa og legge til folk. (Kan godt slette venner igjen etter at de er lagt inn i gruppa, om noen er skeptiske til å dele privatlivet sitt.) :) 

Men hadde vært koselig med en egen gruppe til oss Augustmammaer. :D Litt mer oversiktlig og enklere å skravle på enn her inne også. :) Jeg vet at jeg f.eks sjekker facebook hundreogørten ganger per dag, men roter ikke rundt her inne like mye. :P 

Skrevet

Jeg blir med på facebook:) legger deg til nå så får du adde meg til gruppa?

Skrevet

Blir gjerne med så sendte deg nettopp forespørsel :)

Skrevet

Forespørsel sendt:)

fornavnet mitt er Torill ;) Er sikkert greit å vite;)

Skrevet

Da troooor jeg alle som har sendt meg forespørsler skal være lagt til..? Hvis ikke så får dere piske meg litt her på forumet, eller få noen til å gjøre det på face. :P Velkommen, alle sammen! :D 

Skrevet

Jeg har også sendt forespørsel nå - Marte :)

Skrevet

Blir gjerne med litt senere, men vil helst være anonym en liten stund til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...