Gå til innhold

Et spm om snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en har ligge først på topplisten til noen hele tiden og plutselig ligger man der ikke i det hele tatt men har sendt like mye snap og fått tilbake til rett nå.. Har personen slettet en da eller blokket en?

Anonymous poster hash: fc49f...dd2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

Skrevet

Jeg tror at de som ligger på topplisten er de du sender mest til. Så hvis du er på min toppliste betyr det at jeg sender mye til deg, men ikke nødvendigvis at jeg mottar noe fra deg? Og hvis du ikke sender nok så har du ingen på lista.  Tror jeg da.

Skrevet

Men hvis jeg var på din toppliste for en time siden øverst og har ligge der i en mnds tid og så litt etterpå var jeg der ikke i det hele tatt, hva skjedde da? :P hehe har du slettet meg?  :P

Skrevet

Hvis jeg ikke har sendt til deg på en mnd kan det plutselig bare være borte. Jeg har ihvertfall vært borti at jeg plutselig ikke står der lenger, men da er det stort sett lenge siden jeg har fått noe av vedkommende.

Skrevet

Jeg har ligge der i over en mnd og fått like mye snap. Fikk istad også. men plutselig så lå jeg der ikke lenger.har kranglet litt med den personen så derfor jeg lurer på om jeg rett og slett har blitt slettet :P Alt man skal lure på :P

Skrevet

aha! Da vet jeg faktisk ikke, kanskje jeg også bare har blitt sletta med jevne mellomrom?

Skrevet

Nei ikke lett og vite alt. Men takk for svar :)

Skrevet

søren heller, nå fikk du meg også til å lure på om jeg burde bli fornærma :huh:

står det no bestfriends på vedkommende, eller er der andre navn?

Skrevet

de som lå under meg er øverst nå så er det en ny person der som topp 3. Så rart at jeg plutselig bare skulle forsvinne helt med mindre personen  slettet meg. Hmmm

Skrevet

Går det an å se en slags topp10 liste hos andre personer som sender snap? (Hilsen ei som ikke har peiling på hvordan snap virker)

Noen som vil fortelle meg konseptet?

Anonymous poster hash: c96af...a0f

Skrevet

Går bare an og se ei topp 3 liste på de forskjellige. Hvis du trykker på navnet dems.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...