Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Hvis en har ligge først på topplisten til noen hele tiden og plutselig ligger man der ikke i det hele tatt men har sendt like mye snap og fått tilbake til rett nå.. Har personen slettet en da eller blokket en? Anonymous poster hash: fc49f...dd2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 ingen som vet? Anonymous poster hash: fc49f...dd2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Jeg tror at de som ligger på topplisten er de du sender mest til. Så hvis du er på min toppliste betyr det at jeg sender mye til deg, men ikke nødvendigvis at jeg mottar noe fra deg? Og hvis du ikke sender nok så har du ingen på lista. Tror jeg da.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Men hvis jeg var på din toppliste for en time siden øverst og har ligge der i en mnds tid og så litt etterpå var jeg der ikke i det hele tatt, hva skjedde da? hehe har du slettet meg? Anonymous poster hash: fc49f...dd2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Hvis jeg ikke har sendt til deg på en mnd kan det plutselig bare være borte. Jeg har ihvertfall vært borti at jeg plutselig ikke står der lenger, men da er det stort sett lenge siden jeg har fått noe av vedkommende.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har ligge der i over en mnd og fått like mye snap. Fikk istad også. men plutselig så lå jeg der ikke lenger.har kranglet litt med den personen så derfor jeg lurer på om jeg rett og slett har blitt slettet Alt man skal lure på Anonymous poster hash: fc49f...dd2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 aha! Da vet jeg faktisk ikke, kanskje jeg også bare har blitt sletta med jevne mellomrom?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Nei ikke lett og vite alt. Men takk for svar Anonymous poster hash: fc49f...dd2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 søren heller, nå fikk du meg også til å lure på om jeg burde bli fornærma står det no bestfriends på vedkommende, eller er der andre navn?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 de som lå under meg er øverst nå så er det en ny person der som topp 3. Så rart at jeg plutselig bare skulle forsvinne helt med mindre personen slettet meg. Hmmm Anonymous poster hash: fc49f...dd2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Går det an å se en slags topp10 liste hos andre personer som sender snap? (Hilsen ei som ikke har peiling på hvordan snap virker) Noen som vil fortelle meg konseptet? Anonymous poster hash: c96af...a0f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 Går bare an og se ei topp 3 liste på de forskjellige. Hvis du trykker på navnet dems. Anonymous poster hash: fc49f...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå