Gå til innhold

Sårende kommentarer om magen. Er den virkelig så stor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer jeg veldig på hva som egentlig er en "normal" gravidmage.

Etter jeg dro hjem på juleferie, har jeg ikke hørt noe annet enn hvor stor jeg er til å BARE være litt over halvveis i svangerskapet.

Er til tider litt sårende også.

Søsken har fortalt meg at jeg har spist for mye i svangerskapet.

En tante av meg mente det måtte være to babyer inni der.

Min mor driver å hakker på meg nesten daglig, om hvor stor magen min er iforhold til hennes når hun var gravid. Føler at jeg nå nesten vil gjemme den vekk, for ser hun den så er det påan igjen..

Er det andre her inne som har opplevd noe av det samme?

Merker jeg er rimelig lei av å høre om familiens meninger om min mage. Er ikke som jeg har ville vise den frem eller noe sånt.

Aldri vært gravid før, så jeg vet rett og slett ikke hva som er normalt mer. Men føler det er en viss kroppspress mot meg.

Anonymous poster hash: c3420...f1a

post-42-0-37775800-1387819823_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvaaa? Magen din er helt perfekt! :) min var litt større tror jeg, da jeg var litt over halvveis. Ikke bry deg med det, du er kjempefin!

Anonymous poster hash: 208bb...6f2

Skrevet

Eh... Skal den magen der virkelig være stor?? *skjønner ikkeno*

Anonymous poster hash: 1bc1c...6e6
Skrevet

Du kan jo be moren din om å droppe emnet, ihvertfall. Dessverre så er det slik at som gravid så tiltrekker en seg masse oppmerksomhet, enten fra folk som vil ta på deg (iiiiik!!) eller kommentere magestørrelse/form (iiik!)

Det er liksom bare sånn det skal være...

Skrevet

Det var heller en liten mage synes jeg:)

Anonymous poster hash: 86060...6c8

Skrevet

Eh... Skal den magen der virkelig være stor?? *skjønner ikkeno*

Anonymous poster hash: 1bc1c...6e6

Ja tydeligvis er den det, er ihvertfall det jeg får servert. Jeg vet rett og slett ikke. Føler meg ikke stor og tung selv, men alle andre som kjenner meg syns den stor. Skjønner ikke hvorfor de ellers sier det. Var på OUL for en stund tilbake i tid, og det var ihvertfall bare en inni der.

Skrevet

Langt i frå stor! Gratulera så masse me baby på vei!! :)

Skrevet

Shr ut som meg 12 uker på vei, med tvillinger da.

Anonymous poster hash: 99975...fa9

Skrevet

Den ser heller liten ut enn stor, og når du er over halvveis, ser den liten ut. Ikke bry deg, dessuten var magen din kjempe fin :)

Anonymous poster hash: 8df62...728

Skrevet

Langt i frå stor! Gratulera så masse me baby på vei!! :)

Tusen takk for det. :) Er ikke lett å vite hvordan man skal se ut som gravid, og hva som er normalt og ikke. Men er litt lettende å høre at det ikke er såå gærnt som det jeg har hørt til nå.

Skrevet

Vil tro de bare sier det fordi de syns det er stas med graviditeten, og tror du syns det er hyggelig.

Magen din er fin og absolutt ikke for stor.

Anonymous poster hash: fdba6...23a

Skrevet

Den var kjempefin og absolutt ikke stor! Du ser jo kjempeflott ut :-D

Skrevet

Skulle ønske folk tenkte igjennom det de sier før de snakker. Jeg syns ikke du har stor mage, og om du hadde hatt stor mage så hadde du hatt det da. Mennesker er forskjellige,men Åse at du spiser for mye er jo kjempefrekt! Be dem holde kjeft :)

Skrevet

Sånn mage ønsker jeg meg! Superfin! *av akkurat sånne grunner sier man alltid "så FIN mage du har"*

Anonymous poster hash: b8df6...cae
Skrevet

Jeg synes du har fin mage jeg:)

Gi beskjed om at du ikke setter pris på kommentarene deres, like greit å slippe flere av dem når det går inn på deg!

Anonymous poster hash: 0f30f...13f

Skrevet

Det jeg tror det kan være: Du ser egentlig tynn ut uten magen(ikke vondt ment asså) så da tenker jeg at de er ikke vant med å se deg med den lille kulen på magen :) at de derfor syns du har stor mage, noe du absolutt ikke har. Det er en nydelig gravidmage :D jeg var større :P

Anonymous poster hash: bc083...65d

Skrevet

Flott, liten mage (og fin sprettrumpe!!) 😄😄

Skrevet

Kjempefin babymage, helt perfekt! Håper min og blir sånn når jeg passerer halvveis :)

Skrevet

Nei, det var da vitterlig ikke en stor mage:-). Be mor tenke før hun snakker;-), fe andre også. Gratulerer med baby i magen:-).

Skrevet

Hvilken uke er du i?

Anonymous poster hash: 18c67...65b

Skrevet

Jeg syns ikke magen din er stor. Når man er slank, slik som du er så ser den kanskje større ut enn på en fyldig dame. Mange snakker også om størrelsen på magen for å starte en samtale. Syns ikke du skal ta deg nær av det. Magen din er jo kjempeflott! Gratulerer :)

Anonymous poster hash: 59535...498

Skrevet

Det var heller en liten mage synes jeg:)

Anonymous poster hash: 86060...6c8

Enig. 24 uker og dobbelt så stor her. Kommer til å bli giga. Hadde bedt folk droppe temaet. Hbor mange ganger skal man kommentere str på magen til folk liksom? ! Ingen er vel det riktige svaret her.

Anonymous poster hash: ab943...cfc

Skrevet

Eh, jeg er slank til vanlig, men hadde mye større mage enn det du har på samme tid så ja, jeg var stor. Du har ikke stor mage, den er jo kjempefin jo! Ikke greit med sånne kommentarer uansett.

Skrevet

Hvilken uke er du i?

Anonymous poster hash: 18c67...65b

Uke 21..

Skrevet

Har ikke orket å si ifra til de som sier ting til meg, for da vet jeg at det kommer til å bli enda mer gøy for de å nevne det mer. Bedre å holde frustrasjonen inne, men er veldig lettende å høre av dere her inne at det faktisk ikke er så ille som jeg har fått inntrykk av.

-HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...