Gå til innhold

Ignorer dumme anonyme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreslår at dere ikke gir oppmerksomhet til sånne som skal slette seg, som unnskylder seg, som skal utestenges. Overse gjerne også sånne som bare slenger ut dritt for å skape ufred. Det er vel beste måten å forme forumet på - å la de idiotiske trådene bare dø ut uten å gi dem oppmerksomhet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det som du mener er idiotisk,er nødvendigvis idiotisk for andre her inne...

Og hvorfor skal man overse de som unnskylder seg?

Skrevet

Hvem bestemmer "spillereglene" da!? 👼

Anonymous poster hash: 6dcb3...704

Skrevet

Det Iiiiik mener er vel den/de som stadig spammer forumet med disse trådene. Det er flott å be om unnskyldning og så få en ny sjanse, det fortjener alle. Både en og to og tre ganger om viljen og evnen er til stede.

Men når til og med disse trådene nærmest blir spam og forumet fremdeles oversvømmes av de andre trådene til denne/disse brukerne, da er jeg enig med Iiiiik om at det beste er å ignorere.

I praksis er det selvfølgelig vanskelig å gjennomføre, siden de som henger her jevnt vil få det med seg og de som ikke vil det vil gjerne ikke ha fått med seg forhistoriene.

Men vi kan forme forumet med å bli bevisste på dette, tror ikke det er så mye annet Iiiiik mener!?

Jeg er en av de som i en av unnskyld-trådene skrev positiv tilbakemelding til den HI. Men når spammingen fortsetter, nye nick opprettes av samme person, nye unnskyldninger kommer, enda mer spamming osv....

Da har jeg kommet frem til samme konklusjon som Iiiiik - det beste er å ikke gi noen som helst oppmerksomhet til dette fenomenet.

Jo mer oppmerksomhet vi gir det, jo mer støtter vi problemet til personen(e). Da er det bedre at den/de blir oppfordret til å søke hjelp, slik at personen får den hjelpen den/de tydeligvis trenger.

Slik jeg tolker Iiiiik så er hun ikke ute etter å bestemme "spillereglene" eller diktere andres meninger. Tvert imot så vil det å ignorere de mest tydelige spammetrådene fra denne/disse brukerne være en hjelp for personen(e), siden den/de da ikke får føde til sitt problem.

Brukere skal selvfølgelig få en sjanse til, hvis de viser evne og vilje til endring som de selv ser er ødeleggende - både for dem selv og for forumet.

Anonymous poster hash: 4d4ab...a4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...