Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 har hverken julestemning eller særlig glede, de har det jo bra hos sin far og hans familie, men allikevel. I morgen blir det voksen jul med familien, den første på 7 år..... Det går seg nok til kan jeg tenke meg.... Dere som er deltidsmammaer. Hvordan opplevde dere den første julen? Anonymous poster hash: 2c206...92c
Gladmor30 Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Den første julen var vel litt verre enn de andre. Men husk nå på at d er barna d er viktigst for. Og de har d helt sikkert gullfint sammen med pappa så må mor huske på å være positiv og bare snakke oppmuntrende når hun leverer barna fra seg Og så kan du kose deg med et par glass vin og nyte voksentiden for deg selv d går så bra at. Ta en tlf til dem iløpet av kvelden, d pleier å hjelpe. God jul
studVest Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Er ikke deltidsmamma, men har selv skilte foreldre. Husker jeg syntes det var trist med mamma som satt alene annenhver jul (pappa fikk seg ny dame relativt fort). Hun tok det på strak arm og sa til oss at hun koste seg. Etter at jeg ble voksen har jeg imidlertid forstått at hun hadde det tøft. All ære til henne for at hun på tross av dette sørget for at vi slapp å feire jul med dårlig samvittighet! Dere alenemødre må jammen være sterke! Mange varme tanker til deg!
studVest Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Er ikke deltidsmamma, men har selv skilte foreldre. Husker jeg syntes det var trist med mamma som satt alene annenhver jul (pappa fikk seg ny dame relativt fort). Hun tok det på strak arm og sa til oss at hun koste seg. Etter at jeg ble voksen har jeg imidlertid forstått at hun hadde det tøft. All ære til henne for at hun på tross av dette sørget for at vi slapp å feire jul med dårlig samvittighet! Dere alenemødre må jammen være sterke! Mange varme tanker til deg! Alenemødre/deltidsmammaer (som min mamma var)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Jeg sier aldri noe om meg selv eller et negativt ord om faren. Jeg ringte dem i dag og skal ringe dem i morgen også, jeg har sagt hele tiden at dere kommer til å kose dere masse hos pappa og familien hans, de trives godt der. Jeg har familie her og skal feire med dem, er ikke særlig glad i alkohol, men får ta en dram for å være sosial, er kun voksne der uansett. 2 juledag henter jeg barna igjen og gleder meg MYE:) Og på nyttår er de med meg:)) Takk for oppmuntrende ord. HI Anonymous poster hash: 2c206...92c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Den første julen var vel litt verre enn de andre. Men husk nå på at d er barna d er viktigst for. Og de har d helt sikkert gullfint sammen med pappa så må mor huske på å være positiv og bare snakke oppmuntrende når hun leverer barna fra seg Og så kan du kose deg med et par glass vin og nyte voksentiden for deg selv d går så bra at. Ta en tlf til dem iløpet av kvelden, d pleier å hjelpe. God jul Takk for gode ord:) Setter pris å høre fra andre i samme situasjon. HI Anonymous poster hash: 2c206...92c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Får tenker lengre før du går fra mannen da vettu. skyld deg selv, mange som har MYE VERRE enn deg rundt omkring Anonymous poster hash: d6c74...c57
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Første julen var ekstra tøft. Nå er det 5år siden jeg var første jul uten datteren min. Den julen som jeg ikke har henne, å gjør vi litt ekstra ut av desember. Har juleverksted, baker ekstra mye osv.. For at vi får en ekstra fin førjul sammen :-) I år har jeg datteren min og det ser jeg ekstra frem til, spesielt siden mammaen min er syk av kreft. Anonymous poster hash: a4de6...7f7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Får tenker lengre før du går fra mannen da vettu. skyld deg selv, mange som har MYE VERRE enn deg rundt omkring Anonymous poster hash: d6c74...c57 Hva er det å si???!! Du vet vel ingenting om hvorfor hun har blitt alene.. Anonymous poster hash: a4de6...7f7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Får tenker lengre før du går fra mannen da vettu. skyld deg selv, mange som har MYE VERRE enn deg rundt omkring Anonymous poster hash: d6c74...c57 Hva er det å si???!! Du vet vel ingenting om hvorfor hun har blitt alene.. Anonymous poster hash: a4de6...7f7 hehe, tenkte meg den skulle komme. Er det en ting jeg ikke angrer på så er det at jeg gikk fra min x. Vi er jo blitt bedre foreldre av og IKKE være sammen, og barna har det bedre med foreldre som venner enn foreldre som ikke er glad i hverandre:) God jul til deg også sinnatag. ) HI Anonymous poster hash: 2c206...92c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Første julen var ekstra tøft. Nå er det 5år siden jeg var første jul uten datteren min. Den julen som jeg ikke har henne, å gjør vi litt ekstra ut av desember. Har juleverksted, baker ekstra mye osv.. For at vi får en ekstra fin førjul sammen :-) I år har jeg datteren min og det ser jeg ekstra frem til, spesielt siden mammaen min er syk av kreft. Anonymous poster hash: a4de6...7f7 Det høres ut som du har funnet en veldig god ordning der, trist å høre om mannen din. Håper virkelig dere for en god jul allikevel, ta vare på hverandre. HI Anonymous poster hash: 2c206...92c
*Miss Marple* Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 Får tenker lengre før du går fra mannen da vettu. skyld deg selv, mange som har MYE VERRE enn deg rundt omkring Anonymous poster hash: d6c74...c57 Har du det så trasig i julen at du må sitte her og være uggen på nesten alle trådene i dag? Hva gir det deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå