Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Hvis datteren min bruker 28 kan jeg da kjøpe str 29-32 og legge i såle eller blir de vinglete på foten? Anonymous poster hash: 7ad06...9ab
<3 2G <3 Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Går vel bra for en liten stund. Ha tykke sokker nedi som hjelper på å fylle skøyten men ikke blir for trangt så det blir kaldt. Alle skøyter varierer veldig i størrelser så bare prøv. Er de slipt?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Tenkte mest på bredden på skoene. Men de festes som en slalomstøvel så de detter ikke av. Det et liksom litt mer økonomisk å kjøpe disse som er justerbare i str men comfort er jo viktigere da. Tenkte legge i en såle og ha på tykke ullsokker. De er ferdig slipt fra fabrikk. Anonymous poster hash: 7ad06...9ab
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 De er veldig brede, så mine har ikke hatt noe utbytte av de. Ville nok ikke valgt så store, for de er store i seg selv.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 De er veldig brede, så mine har ikke hatt noe utbytte av de. Ville nok ikke valgt så store, for de er store i seg selv. Ja det var det med bredden jeg lurte på. Det er jo viktig at foten er stødig inne i skoen. Det er ikke mye danseskøyter i så små størrelser heller. Bare hockey-skøyter. :-( Hun har såååå lyst å lære å gå på skøyter. Anonymous poster hash: 7ad06...9ab
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Det går helt fint! Tykke sokker og ev en ullsåle i. Det er kaldt å gå på skøyter! Anonymous poster hash: 99ff7...bb5
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 De er veldig brede, så mine har ikke hatt noe utbytte av de. Ville nok ikke valgt så store, for de er store i seg selv.Ja det var det med bredden jeg lurte på. Det er jo viktig at foten er stødig inne i skoen. Det er ikke mye danseskøyter i så små størrelser heller. Bare hockey-skøyter. :-(Hun har såååå lyst å lære å gå på skøyter. Anonymous poster hash: 7ad06...9ab Ja Det skjønner jeg. Men du kan jo bare prøve. Har kun testet to stykker, kan jo hende det finnes smalere modeller
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Danseskøytene er veldig små i størrelsen! Min datter (4 år) bruker str 28/29 i sko, men har størrelse 30 i danseskøyter. Hun gikk på justerbare i hele fjor, men de er vanskelig å få fart med og hun synes det var vanskelig. I år kjøpte vi danseskøyter og hun virkelig elsker det, vil på skøytebanen hver søndag Med piggene foran får hun fraspark og det gå så utrolig mye bedre enn på de gamle skøytene. Jeg ville kjøpt danseskøyter, bruker datteren din 28 i sko kan du kjøpe str 30 og legge en ullsåle i. De er smale i fasongen og du strammer de jo til, de sitter helt fint på foten. Anonymous poster hash: 69846...3c2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Jeg ville aldri ha kjøpt sånne skøyter. Det er viktig med skikkelige skøyter. Mannen har drevet med hokey i mange år så dette har jeg fått inn med mokkaskje. Anonymous poster hash: 19605...ef9
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Var en liten jente i butikken som prøvde de for meg. Hun var str 29 og måtte ha de nesten ytterst altså er de ganske små. Hun sa de føltes fine på. Uansett, de får inn danseskøyter på nyåret i små størrelser. Kjøpte disse med deponering så kan hun i allefall prøve disse. Og så kan vi heller bytte om hun heller vil ha danseskøyter. En ting til jeg lurer på. Danseskøytene var litt lange bak har dere opplevd at jentene deres har falt på jernet og slått seg i rumpa? Ja, jeg er litt hønemor. Kan ikke noe for det. :-/ Tusen takk for tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: 7ad06...9ab
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Så bra! Da er det jo bare å prøve i vei:) har og erfart at danseskøyter er hakket bedre, sier jenta selv hvertfall aldri opplevd fall på jernet nei.
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 Kjøpte det til datteren min i fjor og da brukte hun str 28. Det fungerte veldig bra, hun lærte seg veldig raskt å gå på skøyter og likte det veldig godt så vi gikk masse på skøyter. Syntes de satt godt og stødig på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå