Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #26 Skrevet 23. desember 2013 Det er en liten sum for oppgradering. Vi driver også å bygger hus. Oppgradert alt av flis. De billige flisene er gjerne ikke gjennomfarget og blir stygge. Anonymous poster hash: f91a0...491 Gratulerer med nytt hus da Vi har oppgradert kjøkken, parkett, trappene, downlights og nå har vi så lystbåt disse flisene, men med all den oppgraderingen vi har hatt så er det ikke lett å bestemme seg. Selv om det er nytt hus, så må man liksom oppgradere, for det som som fulgte med egentlig ikke er delikat i det hele tatt. Men jeg må si at dere snille mennesker har hjulpet meg litt, altså i tankegangen og det gjør det litt lettere å bestemme Anonymous poster hash: 5f7ea...d30
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #27 Skrevet 23. desember 2013 Ikke lystbåt men lyst på.. IPad skriving.. Anonymous poster hash: 5f7ea...d30
Mor di! Skrevet 23. desember 2013 #28 Skrevet 23. desember 2013 Syns ikke det var en veldig høy pris - syns det var litt lav pris på fliseleggeren?
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #29 Skrevet 24. desember 2013 Jeg hadde heller betalt mer for å bli fornøyd. I den store sammenhengen er det ikke snakk om mye penger. 20x20 fliser synes jeg er for lite og kan fort se rotete ut, spesielt på større flater. Når det gjelder fargen på flisene du har valgt, så vil støv og hår synes godt. I tillegg er det vanlig med lyse fuger til den fargen, og de kan fort bli misfarget. Sier du det? Vi fikk info at det er motsatt. De er lettere å holde rene. Anonymous poster hash: 5f7ea...d30
Tjofsen Skrevet 24. desember 2013 #30 Skrevet 24. desember 2013 Jeg hadde heller betalt mer for å bli fornøyd. I den store sammenhengen er det ikke snakk om mye penger. 20x20 fliser synes jeg er for lite og kan fort se rotete ut, spesielt på større flater. Når det gjelder fargen på flisene du har valgt, så vil støv og hår synes godt. I tillegg er det vanlig med lyse fuger til den fargen, og de kan fort bli misfarget. Sier du det? Vi fikk info at det er motsatt. De er lettere å holde rene. Anonymous poster hash: 5f7ea...d30 Det er ihvertfall min erfaring. Ble anbefalt å ta grå fuger i stedet for lyse. Fikk ingen misfarging i løpet av de seks årene vi bodde i boligen. Der vi bor nå har vi lyse fuger, og de er ikke lyse lenger. Må nok bruke fugefornyer eller legge nye fuger. Ser ikke bra ut. Det kan jo selvfølgelig være forskjell på typen fugemasse også. Noen kan bli misfarget lettere enn andre.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #31 Skrevet 24. desember 2013 Jeg hadde heller betalt mer for å bli fornøyd. I den store sammenhengen er det ikke snakk om mye penger. 20x20 fliser synes jeg er for lite og kan fort se rotete ut, spesielt på større flater. Når det gjelder fargen på flisene du har valgt, så vil støv og hår synes godt. I tillegg er det vanlig med lyse fuger til den fargen, og de kan fort bli misfarget. Sier du det? Vi fikk info at det er motsatt. De er lettere å holde rene.Anonymous poster hash: 5f7ea...d30 Det er ihvertfall min erfaring. Ble anbefalt å ta grå fuger i stedet for lyse. Fikk ingen misfarging i løpet av de seks årene vi bodde i boligen. Der vi bor nå har vi lyse fuger, og de er ikke lyse lenger. Må nok bruke fugefornyer eller legge nye fuger. Ser ikke bra ut. Det kan jo selvfølgelig være forskjell på typen fugemasse også. Noen kan bli misfarget lettere enn andre. Jeg har grå fuger på badet nå, og bodd her i over 3 år. Minst en gang i mnd må jeg vaske fugene, for de blir missfarget, spes i dusjen. Altså med tannbørste. Dritt uansett hvilken fuge man har. Men takk for info, dette skal jeg sjekke opp, det er sikkert. Anonymous poster hash: 5f7ea...d30
Tjofsen Skrevet 24. desember 2013 #32 Skrevet 24. desember 2013 Jeg hadde heller betalt mer for å bli fornøyd. I den store sammenhengen er det ikke snakk om mye penger. 20x20 fliser synes jeg er for lite og kan fort se rotete ut, spesielt på større flater. Når det gjelder fargen på flisene du har valgt, så vil støv og hår synes godt. I tillegg er det vanlig med lyse fuger til den fargen, og de kan fort bli misfarget. Sier du det? Vi fikk info at det er motsatt. De er lettere å holde rene.Anonymous poster hash: 5f7ea...d30 Det er ihvertfall min erfaring. Ble anbefalt å ta grå fuger i stedet for lyse. Fikk ingen misfarging i løpet av de seks årene vi bodde i boligen. Der vi bor nå har vi lyse fuger, og de er ikke lyse lenger. Må nok bruke fugefornyer eller legge nye fuger. Ser ikke bra ut. Det kan jo selvfølgelig være forskjell på typen fugemasse også. Noen kan bli misfarget lettere enn andre.Jeg har grå fuger på badet nå, og bodd her i over 3 år. Minst en gang i mnd må jeg vaske fugene, for de blir missfarget, spes i dusjen. Altså med tannbørste. Dritt uansett hvilken fuge man har. Men takk for info, dette skal jeg sjekke opp, det er sikkert. Anonymous poster hash: 5f7ea...d30 Nå var vi veldig nøye med å alltid spyle bort såperester i dusjen og tørke vegger og gulv med håndkle etterpå. Det hadde nok mye å si for at det ikke ble misfarging. Uansett vil misfarging bli tydeligere jo lysere fuger du har. Lykke til med valget. Håper du blir fornøyd med badene. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #33 Skrevet 24. desember 2013 Jeg hadde heller betalt mer for å bli fornøyd. I den store sammenhengen er det ikke snakk om mye penger. 20x20 fliser synes jeg er for lite og kan fort se rotete ut, spesielt på større flater. Når det gjelder fargen på flisene du har valgt, så vil støv og hår synes godt. I tillegg er det vanlig med lyse fuger til den fargen, og de kan fort bli misfarget. Sier du det? Vi fikk info at det er motsatt. De er lettere å holde rene.Anonymous poster hash: 5f7ea...d30 Det er ihvertfall min erfaring. Ble anbefalt å ta grå fuger i stedet for lyse. Fikk ingen misfarging i løpet av de seks årene vi bodde i boligen. Der vi bor nå har vi lyse fuger, og de er ikke lyse lenger. Må nok bruke fugefornyer eller legge nye fuger. Ser ikke bra ut. Det kan jo selvfølgelig være forskjell på typen fugemasse også. Noen kan bli misfarget lettere enn andre.Jeg har grå fuger på badet nå, og bodd her i over 3 år. Minst en gang i mnd må jeg vaske fugene, for de blir missfarget, spes i dusjen. Altså med tannbørste. Dritt uansett hvilken fuge man har.Men takk for info, dette skal jeg sjekke opp, det er sikkert.Anonymous poster hash: 5f7ea...d30 Nå var vi veldig nøye med å alltid spyle bort såperester i dusjen og tørke vegger og gulv med håndkle etterpå. Det hadde nok mye å si for at det ikke ble misfarging. Uansett vil misfarging bli tydeligere jo lysere fuger du har. Lykke til med valget. Håper du blir fornøyd med badene. :-) Vi også. Tørker gulvet i dusjen hver gang etter bruk og bruker Baderomsprayen, men allikevel så blir det missfarget etterhvert. Man kan tydelig se stor forskjell på fugen på veggen og fugen på gulvet. Takk for det:) Vi blir sikkert fornøyd uansett hva vi velger. Anonymous poster hash: 5f7ea...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå