frk Nilsen Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 - Dobbel americano i julemummikoppen - Masse lys - Jussi på stereoen - Huset er sånn passe rent, får hundebesøk så venter med siste rest til de har dratt hjem - Ungene ser TV i kjellerstua - Straks besøk = Spise julekaker God jul alle flotte krangledamer
Musemorbr / Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 -Morgenkåpe til langt på dag. -Lite til ingenting som må gjøres. -Treårstrassen er enn så lenge i bero -Det har lagt seg et lag julesnø, som ser ut til å bli der. God jul!
Light of my life Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Sov lenge for 2 dag på rad! Snille mannen.... Bake, bake, bake hele dagen Og kose oss sammen bare vi tre God jul damer
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Venter på gode venner som skal spise litt julegrøt med oss. Gaveutveksling med den faste gjengen. Barn i gladlek. To full klaff på småproblemer som har løst seg.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 I rute med forberedelsene Første ladning ribbe er snart stekt og mannens ribbenerver kan kanskje roe seg Julekaramellene er ferdig og testsmakt Treet er pyntet og så skal jeg snart kose meg med borddekking Og så imorgen skal vi dra på julemorgensbesøk til gamle besteforeldre som ikke orker å dra ut. Håper smultring mannen utenfor butikken har åpent - når bestefar sier han likte de, så får han varme og nystekte smultringer på julaften. Eneste lille julaftens/julaftenshatet jeg har er at de ikke får vært hos oss - de orker ikke kjøreturen og når du er nesten 200 år tilsammen så får du det som du vil og ønsker uansett hvor vondt det gjør meg
Musemorbr / Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Litt mer elsk... Fineste mannen i verden er så lei seg for å ha kjøpt feil lammerull at han kjører på butikken etter jobb, selv om jeg ikke synes det er nødvendig. Verdens beste nabo kom over med gave til guttungen, en hel boks pushpop is, og en juleblomst. Da gjør det ikke så mye at treårstrassen satte inn midt i grøtkokinga, og at jeg nå må stå og finkjemme kald grøt for evt sviflekker før det kan bli riskrem av den. Sånnt som skjer.
frk Nilsen Skrevet 23. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2013 Litt mere elsk Ser på TV-programmet at NRK3 sender med Grimm og Gru 22.20 i kveld Rødvin og sexy ulv i trikot!!
Himmel og hav Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Denne lista kan bli lang, kjenner jeg! -juleferie - komme hjem fra jobb til julepyntet hus som mann og tenringsslamper har ordnet - juletre - røkelsesduft - snart lillejulaftenskveldsmat, som vi har istedenfor middag, og det er jo ei liste med elsk helt for seg selv! - julestemning *sukk* som jeg trodde aldri skulle komme i år, kom allikevel
sug lut Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Forventninga Bakstsmaking til grevinnen og hovmesteren Monopol med ungen som blir skummel storkapitalist og hotellmogul med et knips Klementiner Romjula som ligger der med fine besøk
weihnachtmarkblomstre Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Lille julaften er min favoritt dag... Når vi er hjemme. I år er det svigersjul, prøver å finne sjarmen med det også... Men: Mega forventningsfull 5-åring, Elsk uansett hvor!
sug lut Skrevet 24. desember 2013 #13 Skrevet 24. desember 2013 Forventninga Bakstsmaking til grevinnen og hovmesteren Monopol med ungen som blir skummel storkapitalist og hotellmogul med et knips Klementiner Romjula som ligger der med fine besøk Nå har monopolkapitalisten 40960 kroner, tre hoteller og alle de røde gatene, mens mor har solgt alle husene sine tilbake til banken, pantsatt alle gatene og er rakafant. Da rydder vi sammen og tar jul og dekker bordet med nypusset sølv og hvite linservietter. God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå