Gå til innhold

For en fantastisk førjulsgave å få!!

Anbefalte innlegg

Endelig kan jeg bli med dere i 1.trimester! :) Vi startet prøvingen med nr 2 i september, da vi ikke ble gravide bestemte jeg meg for å ta en pause fra bli-gravid forumet og da satt spiren denne måneden gitt! :) Det hjalp godt å legge el tester, symptomjakt osv på hylla, idag tok jeg en billigtest og det er to streker der! Er så glad!! Idag skal jeg pakke inn testen som min samboer skal få åpne ikveld, han aner ikke at jeg er gravid! :D

Det som bekymrer meg er at jeg har hatt smerter i magen torsdag og fredag forrige uke, så har fått time hos legen på mandag 30/12. Er det vanlig med smerter tidlig i svangerskapet uten at noe er galt? Hadde ikke det forrige svangerskap nemlig. Er kjempe kvalm idag og føler meg veldig gravid :)

Fortsetter under...

Gratulerer :) Fant ut selv at jeg var gravid på fredag, jeg er vel akkurat 4 uker i dag, Ikm i morgen :)

Jeg har hatt eggløsningssmerter lignende siden onsdag forrige uker, akkurat nå kjennes det mest ut som at jeg er støl nederst i magen. Jeg er førstegangsgravid, så Ingen erfaring å dele her. Hadde min første runde med oppkast i går, urk...håper ikke det blir sånn resten av svangerskapet. Ellers klør jeg veldig inni hendene og under foten, noe som har opplevd det?

Endelig kan jeg bli med dere i 1.trimester! :) Vi startet prøvingen med nr 2 i september, da vi ikke ble gravide bestemte jeg meg for å ta en pause fra bli-gravid forumet og da satt spiren denne måneden gitt! :) Det hjalp godt å legge el tester, symptomjakt osv på hylla, idag tok jeg en billigtest og det er to streker der! Er så glad!! Idag skal jeg pakke inn testen som min samboer skal få åpne ikveld, han aner ikke at jeg er gravid! :D

Det som bekymrer meg er at jeg har hatt smerter i magen torsdag og fredag forrige uke, så har fått time hos legen på mandag 30/12. Er det vanlig med smerter tidlig i svangerskapet uten at noe er galt? Hadde ikke det forrige svangerskap nemlig. Er kjempe kvalm idag og føler meg veldig gravid :)

Gratulerer igjen!

Så morsom måte å fortelle til sambo da :D

Min mann trodde ikke noe på meg sist uke så jeg måtte teste positivt 3 dager på rad før han "turte" bli glad.

Vi skal fortelle foreldrene våre på juleaften :) Tenkte det er en hyggelig gave :)

Annonse

Så utrolig koselig å høre at du også har blitt gravid AHENG! :) gratulerer så mye! Veldig koselig med kjente navn her inne ja :)

Ja, håper dette går veien for oss alle Fillibobba! :D Utrolig spennende det her! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...