Gå til innhold

Julegåve på forskudd :D

★julestjerne★

Anbefalte innlegg

Det vart seint i går, var ikkje i seng før ca 01. Var forberedt på ein hard dag i dag, men minste på 5 veker bestemte seg for å sove rundt :D

Ho fekk mat kl 23 og har ikkje bedt om noko enda no kl 9! Har begynt å få håp om at ho er lik søstra som sov rundt kvar natt frå 6 veker.

Kryssar fingrane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje fullt så bra i dag, men mat 23, 05 og 8.30 er fullt overkommelig. Har ein mistanke om at ho ikkje hadde trengt nattmaten om ho ikkje vekte seg sjølv med hosting. Stakkars babyen er forkjøla. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her våknet vi rundt 22,1,4 og 6 i den alderen. Nå er han 5 mnd og våkner som oftest en gang mellom 23-3, men noen ganger sover han rundt til 6tia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var skikkelig bortskjemt sist, frå 10-12 veker sov ho 20-09, før det var natta noko kortare. Til gjengjeld har eg hatt to graviditetar utan søvn. Sjølv sov eg 18-06 frå fire veker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldig ja! Her har nr 2 betydelig mer sovehjerte enn første, men for oss var nesten den mest slitsomme perioden når jekslene kom..

I ettertid burde man nok gitt litt paracet, så alle fikk litt hvile....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer du? Hvis mine barn sover mer enn 4 timer må jeg vekke dem pga spreng og lekkasjer... Nå synes ikke jeg nattamming er noe problem da, tar kun 10 min og sovner igjen som en stein med en gang. Men alltid fint med babyer som ikke holder mor unødig våken :)

Anonymous poster hash: b80d2...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullammar (ei og anna flaske for at ho ikkje skal glømme teknikken og nekte når eg får behov for å vere borte frå ho, kanskje 3-4 flasker i veka), det med spreng går seg til kjapt, i alle fall med første. Ho tok ikkje flaske, så der var det kun pupp.

Foreløpig har eg lekkasje under amming når det har gått ei stund frå forrige måltid, legg ein gasklut i bhen under amming for å sleppe søl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...