Gå til innhold

Jeg fikk mat fra 3 organisasjoner til jul i år pga dårlig økonomi

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den beste var fra Kirkens bymisjon, der var det ordentlige leker og ordentlig mat, mens fra frelsesarmeen var det mat som det var 1 dag til det gikk ut på dato :( Ingen julemat foruten om rødkål.  Fra bymisjon fikk jeg både ribbe og pinnekjøtt, lammerull, snop, pepperkaker +++

Så om noen vurderer mateske til neste jul anbefaler jeg virkelig kirkens bymisjon!

Anonymous poster hash: 5283a...a60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Terningkast 6?

Anonymous poster hash: cca9b...f87
Skrevet

Så flott at du får hjelp. Om det er mulig å fryse det som snart går ut på dato holder det seg. Men hadde kanskje vært på plass med en tilbakemelding til Frelsesarmeen

Anonymous poster hash: 254cb...7da

Skrevet

Kanskje du bare skal være takknemlig for at du får noe i det heletatt ??

Gi terningkast på noe du har FÅTT ? Det skulle vært andre som skulle fått dette istedenfor deg . Andre som faktisk setter pris på alt de får som andre har jobbet hardt for at de skal klare å gi til de som virkelig trenger det !

SKAM deg og sett pris på det du får uansett hva det er ...

Anonymous poster hash: 1384e...b0e
Skrevet

Jeg er ikke misunnelig på de som liksom får for mye veldedighet til jul, for mange matpakkeproduksjon, eller juletilskudd fra sosialen.

Anonymous poster hash: 8ecf5...0c0

Skrevet

Så bra du er nøgd. :) Gav 1000 kr til bymisjonen i år, som andre år.

Men synest du bør vere takksam uansett kva du får, då det er vanlege folk, som meg, som bidrar til slike esker. Alternativet er jo ingenting. Så rødkål og mat som har kort holdbarheit er betre enn ingen mat. Frys ned det som har kort holdbarheit, vel?

Skrevet

Frelsesarmeen er homohatere også. Jeg ville aldri tatt i mot noe fra dem. Nå har jeg fått bekreftet at de er nettopp så dårlige som de gir inntrykk av å være. Jeg håper de dør ut og ikke får være her i Norge mer.

Anonymous poster hash: 034f6...cef
Skrevet

Frelsesarmeen er homohatere også. Jeg ville aldri tatt i mot noe fra dem. Nå har jeg fått bekreftet at de er nettopp så dårlige som de gir inntrykk av å være. Jeg håper de dør ut og ikke får være her i Norge mer.

Anonymous poster hash: 034f6...cef

Så du hadde heller sete utan mat, enn å ta i mot frå Frelsesarmeen? Spesielt. Men når det er sagt, eg gir konsekvent støtta mi til andre organisasjonar enn Frelsesarmeen nettopp pga. "homo-synet/praksisen" deira. Men viss valet hadde stått mellom mat eller prinsipp, hadde eg valt mat.

Skrevet

Tragisk!! 👼

Anonymous poster hash: af761...8a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...