Superduper3 Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Hei! Sitter her med litt angst. Jeg går på Yaz p-piller, men glemte å ta en pille mitt i brettet, men tok den dagen etterpå. Jeg fikk mensen når jeg skulle, og tror jeg kan si at det var vanlig blødning. 4 dager etter mensenslutt fikk jeg plutselig en blødning til som varte bare en halv dag, etter dette har jeg vært kvalm og sliten, og fikk i dag vondt i siden på brystene. Kan dette bety at jeg er gravid? Jeg har søkt litt rundt, og det sies veldig mye forskjellig ang mens under graviditet når man går på p-piller.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Ta en test, ingen av oss kan svare bedre enn en test. Anonymous poster hash: aee54...9cc
Kanutten83 Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Det er størst fare med å glemme en pille første eller tredje uka, andre uka går som regel trgygt, men kan klusse til syklusen. Dette skal stå i pakningsvedlegget. Men ta en test for sikkerhetsskyld så slipper du å tenke på det Da jeg ble gravid på p-piller (tok alle pillene rett) så fikk jeg ingen mens da jeg skulle, ei heller noen blødning like etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå