Gå til innhold

Hva gjør dere for å ikke kjede dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Netflix! Eller hvis du klarer å være litt i bevegelse - hva med å rydde i alle bortgjemte og glemte skuffer og skap? Da føler man seg litt nyttig også. Hvis du er sånn som meg som har samlet på alt vel og merke... Eller Lær deg å strikke, og strikk gensere og små sokker til nurket :)

Annonse

Kveldene går ofte til mye tenking og bekymring siden jeg da har endel ledig tid. Da suser jeg somregel rundt på forum og leser om ting jeg ikke burde :P

På dagtid er jeg heldigvis mer enn nok opptatt med min lille gutt på 6 mnd som kribler veldig om dagen:) Har desverre ikke så mange tips hvis du må holde deg mye i ro, men jeg heklet vognteppe sist:)

Bra tråd!

Jeg er sykemeldt pga ekstremkvalme, og prøver å holde meg så mye som mulig i ro, eneste som hjelper på kvalmen og gjør at jeg ikke kaster opp absolutt alt (bare 80% eller noe).

Tenkte å kjøpe Downton abbey på AppleTV, har ikke fulgt med når det har gått på tv. Og har opprettet abonnement på HBO, er lei av Netflix og syns ikke de har så mange gode serier.

Ellers er jeg litt i beit for ting å finne på... Kanskje jeg skal strikke et enkelt babypledd i mykt garn? Noen tips? Og tips til serier? Jeg blir jo litt sprø i hodet av å ligge på sofaen hele dagen og ikke gjøre noe fornuftig, men skal jeg ha sjans til å være bittelitt menneske når to-åringen kommer hjem fra barnehagen er det det eneste jeg kan gjøre. Og når jeg er så dårlig så klarer jeg ikke mye uansett hvor mye jeg ønsker det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...