Gå til innhold

om 9 uker kommer babyen og jeg er ikke forberedt i det hele tatt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alt av utstyr i hus, men er absolutt ikke mentalt forberedt. Prøvde så lenge og bli gravid og når det endelig skjedde så greide jeg ikke å tro på det. Det har gått opp for meg nå at jeg er gravid og har et barn i magen, men greier ikke å tro at babyen faktisk kommer ut frisk og levende, selvom alt tyder på det. Går på en måte bare å venter på at det utenkelig skal skje. Føler rett og slett at jeg ikke blir en av de heldige som får oppleve å få barn.

Noen som kan banke litt vett inn i hodet mitt?

Anonymous poster hash: 5eaff...d4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var helt lik selv! Og når babyen kom var jeg helt i sjokk!

Man blir aldri forberedt:) men det går heeeeeeeelt fint:)

Anonymous poster hash: f72f0...c04

Skrevet

Var helt lik selv! Og når babyen kom var jeg helt i sjokk!

Man blir aldri forberedt:) men det går heeeeeeeelt fint:)

Anonymous poster hash: f72f0...c04

Alle andre får jo barn så skjønner ikke hvorfor jeg ikke greier å tro på at nå er det min tur. Tenker bare at nå tar snart lykken slutt..

Skrevet

Har termin i disse dager med nr 3 og er heller ikke forberedt :P var det igrunn ikke med de andre heller. Men når de først kom falt alt på plass på en måte. Er en stor omveltning, særlig med nr 1. Og litt uvirkelig frem til babyen faktisk er i armene dine og du er overrasket over at den faktisk har bodd i magen i 9 mnd og er verdens skjønneste :)

Anonymous poster hash: d93dd...040

Skrevet

Fikk nr 3 for 3,5 uker siden og er fremdeles ikke forberedt verken utstyrsmessig eller psykisk ;)

Går overraskende greit da for det om ting er litt på " halv åtte" :-p

Anonymous poster hash: b2502...d5b

Skrevet

Jeg var "over-forberedt" med min, reflektert masse, lest ørten bøker osv. Og veit du hva? Det blir aldri som du tror allikevel, så bare slapp av. Lykke til!

Skrevet

Ikke noe å tenke på, gi deg selv litt slack, og ta det litt som det kommer. Synes det er litt "som å falle ned fra månen" å få baby. Hver gang....viktigste er å stressew litt ned, ikke vær så streng med seg selv om følelsene ikke er helg deg man tror de skal være etc. Det ordner seg :-)

Skrevet

Sant det dere sier..

Jeg bare forstår ikke at det skal komme en levende baby ut av meg! Har lenge tenkt nå st det går galt før det går så langt, men sitter nå her gravid enda da.. får nok sjokk hvis jeg føder en levende og frisk baby! Tror det ikke før jeg får se det :)

Skrevet

Sant det dere sier..

Jeg bare forstår ikke at det skal komme en levende baby ut av meg! Har lenge tenkt nå st det går galt før det går så langt, men sitter nå her gravid enda da.. får nok sjokk hvis jeg føder en levende og frisk baby! Tror det ikke før jeg får se det :)

Du er ikke alene, jeg har det på akkurat samme måten. Jeg er gravid i uke 35 nå.

Anonymous poster hash: 031e4...46a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...