Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Etter jeg fikk barn for 20 mnd siden har jeg i perioder vært plaget med hovent ansikt.. det er ikke innbilning, har spurt familie og venner om de kan se det og det kan de. Kjenner også at huden er stram og ubehagelig og jeg ser rar ut når jeg smiler. Har vært litt bedre i høst, men nå de siste par ukene har det blitt ille igjen og jeg gruer meg til å gå i masse juleselskaper sånn som jeg ser ut.. Tok diverse prøver for 1 år siden da jeg var mye plaget på dette tidspunktet, men det var ingen utslag på hverken hormonprøver, stoffskifte eller allergiprøver. Dette går veldig utover selvtilliten min, har mest lyst å gjemme meg inne De siste mnd har jeg nesten ikke blødd noe under mensen, noe som også er unormalt for meg. Vet ikke om det har noen sammenheng. Er 31 år. Noen tips?? Anonymous poster hash: 8a908...82f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Har tenkt å bestille meg ny legetime over nyttår, er bare så frustrerende å gå rundt slik. Ser ut som jeg er blitt direkte feit i ansiktet og jeg vet jo at jeg egentlig ikke er det. Men det vet jo ikke de som ser meg. Anonymous poster hash: 8a908...82f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Kan være tegn på hjertesykdom Anonymous poster hash: c6608...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå