Gå til innhold

Hva synes dere om utsikta fra stuevinduet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 72497...4e3

post-42-6096_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke bli mye bedre utsikt enn det der, nei :) 

Skrevet

vakkert :) ser ut som en utsikt fra lofoten eller muligens ålesund området :P kan hende jeg bommer fælt nå :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nydelig, for en stakket stund :) jeg får Klaus av fjell :P men absolutt postkort-vakkert!

Skrevet

Oi...vakkert :)! Hvor er det du bor?

Skrevet

Falt for den ja :) 

Skrevet

vakkert :) ser ut som en utsikt fra lofoten eller muligens ålesund området :P kan hende jeg bommer fælt nå :)

Dårlig med snødekte fjell på Sunnmøre for tiden(om bildet er tatt nå da), ser heller ikke kjent ut for meg som er fra Ålesund. Så spørs om det er lengre nord ja.

Anonymous poster hash: a0eaa...2bc

Skrevet (endret)

Helt helt fantastisk!! Hadde det vært min utsikt, hadde jeg sittet i vinduet store deler av dagen og bare tittet ut. Da hadde jeg fått virkelig ro i sjelen!

Endret av Tired mama
Skrevet

Så koselig at så mange likte den :) Vi elsker den. Den gir helt klart ro i sjela og mere til.. Sitter mye å ser ut av vinduet istedet for på tv'en ;)

Og det er i nord-norge ja. Midt i vår svarteste "mørketid". Noe som forøvrog er min favorittid på året. Heeelt nydelig lys ute. Og blåtimen den er noe for seg!

God jul alle sammen <3

HI

Anonymous poster hash: 72497...4e3

Skrevet

Skulle gitt mye for en så fantastisk utsikt! Helt klart verdt å skryte litt av! :P

Anonymous poster hash: 94d36...22a

Skrevet

Bestiller flybillett og tar meg en husmorferie på sofaen din i noen dager jeg!

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...