Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 på at man har fått siste (planlagte) barnet? Eller vil det hos noen alltid henge igjen et aldri så lite ønske om en baby til? Anonymous poster hash: 30ebe...016
Tarssan Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Aner ikke.. Her har vi tre, men selv om fornuften sier at det er nok kjenner jeg at ønske om flere barn er tilstede.. Skulle ønske jeg følte meg ferdig ja.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Jeg var 100% sikker, så jeg steriliserte meg. Ikke angret til nå i allefall Anonymous poster hash: 5560d...6e1
Virginia. Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 (endret) Tror det er veldig individuelt. Jeg har selv ikke avskrevet flere barn helt, men det må i så fall bli dersom jeg går inn i et godt forhold til en som gjerne vil ha barn med meg. Hvis ikke det skjer, eller jeg går inn i et forhold til en som ikke vil ha egne barn, så holder det også fint med det jeg har. Endret 22. desember 2013 av Ibsenfrue
*Smiley* Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Har 3 og er helt ferdig! Når jeg tenker på det så føles der godt.Når jeg ser gravide tenker jeg at jeg er glad det ikke er meg.Nå er det fint p se at de blir større og det er mye mer å finne på .Herlig at de kan kle på seg selv og mestre ting.Hun minste er 16 mnd så nyter tiden med henne nå , det blir ikke flere små her.Vemodig på en måte men 3 stk er nok!!!
Gjest Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Etter den tredje var jeg ikke sikker, og nektet sterilisering selv om legene anbefalte det ( 3 keisersnitt). Men nå når jeg fikk den fjerde, så VAR / ER jeg ferdig. Definitivt....
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Får frysninger når jeg ser gravide, så glad det ikke er meg. Steriliserte meg under siste KS. Tre barn er nok. Anonymous poster hash: 2b3d9...305
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Trodde to var nok, men denne siste babyen er så Hærlig å kose med at jeg ikke klarer tanken på at aldri mer etter denne... Koser oss så mye sammen. Er absolutt ikke sikker på om jeg er ferdig nei. Anonymous poster hash: ce645...028
*Miss Marple* Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 42 år og føler meg fremdeles ikke ferdig Men all fornuft tilsier at det er nok nå.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Veldig sikker. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: dffd1...ef5
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2013 #12 Skrevet 22. desember 2013 Jeg var ferdig etter to. Så kom ønsket om en tredje... Nå er han her, og vi storkoser oss! Jeg ser på han og tenker at det er utrolig trist at han er sistemann, men om en mnd skal mannen inn å snippe snapp, så det blir ikke flere! Fornuften og hjertet er ikke alltid like enige ;-)
Tarssan Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Har 3 og er helt ferdig! Når jeg tenker på det så føles der godt.Når jeg ser gravide tenker jeg at jeg er glad det ikke er meg.Nå er det fint p se at de blir større og det er mye mer å finne på .Herlig at de kan kle på seg selv og mestre ting.Hun minste er 16 mnd så nyter tiden med henne nå , det blir ikke flere små her.Vemodig på en måte men 3 stk er nok!!! Kanskje det er det det er,vemodig.. Har kosa meg mer og mer med hvert barn, så tanken på at nå er siste gang jeg opplever dette sliter litt.. Vi får se, kanskje ting forandrer seg og det blir et barn til eller ikke
sug lut Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Veldig sikker. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: dffd1...ef5 Gammel. Men jeg var like sikker for ti år siden.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Har tre og ønsker virkelig ikke flere. Det holder i bøtter og spann på alle måter for vår del. Tror det er veldig individuelt. De fleste av mine venner har to og er fornøyd med det, men jeg tror jeg alltid hadde følt at vi manglet noen om vi ikke hadde fått minstemann. Anonymous poster hash: c66b7...29f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #16 Skrevet 22. desember 2013 Skulle ikke ha mer enn to, da sistemann var utrolig krevende. Orket ikke babyer etter å ha hatt han. Plutselig ble jeg svært uplanlagt gravid med nr 3 og nå som han er her vil jeg fryktelig ha en til.. Blir så lei meg når jeg tenker at jeg aldri mer skal være gravid, føde eller ha en liten en igjen! Anonymous poster hash: ce396...d30
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #17 Skrevet 22. desember 2013 Har tre barn og nå kjennerjeg at det er godt at minstemor blir større og større og at vi kan begynne å gi bort babysaker. Hun er fortsatt bare 7 mnd,men det er godt å kjenne på at nå vil jeg ikke ha flere. Fikk to gutter og så ei jente,og er superfornøyd med at jeg fikk oppleve å få begge kjønnene!Er 33 år. Anonymous poster hash: 66564...1bf
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #18 Skrevet 22. desember 2013 Nei, egentlig ikke. Vi har fire barn, mannen er 43 år og jeg 39, og vi vet at vi ikke skal ha flere. Vi er så sikre at jeg har sterilisert meg, men likevel kjenner jeg på babysyken Anonymous poster hash: ca080...277
scarecrow2011 Skrevet 22. desember 2013 #19 Skrevet 22. desember 2013 Nå er ikke nr 3 kommet enda men er rimelig sikkerpå at dette er siste. Da jeg gikk med nr 2 følte jeg at det var for lite med to, nå føler jeg at familien blir komplett. Men skal aldri si aldri.
Elsker livet Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke ønsker å gå gravid en gang til, men ønske om et barn til er allikevel der. Jeg er litt redd for at jeg kommer til å gi etter fordi jeg er litt babysyk, og mannen har veldig lyst på flere barn. Men foreløpig har jeg klart å holde meg til det som er mest fornuftig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. desember 2013 #21 Skrevet 22. desember 2013 Tja. Fornuftsmessig er jeg veldig ferdig, både mtp min og mannens alder, økonomi, plass, det rent praktiske, det at jeg hater å gå gravid og i det hele tatt. Men sånn "deep in my heart of hearts"? E vettnåkje heilt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå