Gå til innhold

Er det 100% strøkent hjemme hos dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det umulig og få det så strøkent som jeg kunne tenke meg, har vasket opp det meste av skittentøy og skal i morgen skifte sengeklær og støvsuge og vaske litt ekstra og når kvelden kommer er det beina høyt og noe rødt i glasset :-)

Anonymous poster hash: 1b711...055
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det strøkent, ja. Men det er det hele tiden.

Anonymous poster hash: 87dcd...ab7

Skrevet

Jepp. Minus garasjen :-/

Anonymous poster hash: dca58...c5e
Skrevet

Nope! Driver butikk, og når jeg ikke er på jobb er jeg med barna. Vi skal ikke feire hjemme, så det er som vanlig;)

Anonymous poster hash: 16caa...941

Skrevet

Nei! :) Men, jobber med å komme til bunns i skittentøyet, også blir det litt rydding på dagen imorgen, før roen senker seg, så får det se ut som det gjør ;) 

Anonymous poster hash: df03f...810
Skrevet

Nei her blir det aldri 100%. Men det er ganske rent og i morgen skal jeg vaske over en siste gang. Passe ryddig og når bordet er dekket, gavene ligger under treet og gjestene har kommet blir det nok veldig hyggelig selv om jeg vet det er litt rot i skuffer og skap:)

Skrevet

haha ja det var det i går da jeg la meg. når jeg stod opp hadde ungene og mannen bomba! har ryddet igjen nå, men det ser sålangt fra like bra ut som igår.

Skrevet

Det ser kanskje strøkent ut, men det er ikke tørka støv å sånt. Så om noen begynner å klatre oppover skap og hyller her i jula, så vil de nok merke det fort:/

Skrevet

Her er det strøkent, ja. Men det er det hele tiden.

Anonymous poster hash: 87dcd...ab7

Samme her :)

Skrevet

Ja, det var strøkent for to timer siden. Nå er det bomba. Og sånn går no dagane.

Skrevet

Har vært på tur i helgen, og kom hjem til nyvaska hus i alle kriker og kroker og juletreet satt opp og ferdig til å pyntes av meg og min datter. Mine snille foreldre har vært og ordnet huset vårt og nå fikk jeg julefreden mye tidligere enn jeg trodde :-)

Anonymous poster hash: a31f5...4eb
Skrevet

Ja, men det krever myyye. To små barn og to slitne voksne gjør sitt til at det er veldig mye stress og mye styr før vi kommer i mål. Begynner nå straks etter barna har sovnet slik at lille julaften skal få bli litt roligere.
Nå har det seg jo slik at vi begge er veldig (altfor..) nøye også nå før jul, så vi kunne sikkert senket skuldrene tidligere om vi ikke skuret alt som var å skure..

Skrevet

Ganske strøkent ja, og klart til å pynte treet i morgen.

Jeg elsker julen :)

Skrevet

Strøkent nei, men forholdsvis ryddig akkurat nå.

Med hund i hus og varmegrader og søle utenfor blir det aldri strøkent her hjemme. :sprettoy:

Skrevet

Neeei. Her er det kaos. Men i morgen reiser vi fra alt sammen. Men vi rekker å få det strøkent til nyttårsaften, da skal vi få besøk, så da må vi skjerpe oss. Har noen steder hvor det er ryddig og julepyntet, da, så det ser nå litt koselig ut her likevel.

Skrevet

Det er strøkent innimellom når guttungen sover. Varer bare til han står opp. ;)

Anonymous poster hash: f22cf...eb7
Skrevet

Japp, her er det helt strøkent! Og gode Gud så deilig det er, i morgen "starter" kosen for oss og det er så godt at vi ikke har noe som helst husarbeid å tenke på!

Slik var det ikke i fjor, da hadde vi bryllup i desember og jeg jobbet 3 uker i strekk rett før jul + i romjulen. Da følte jeg hele huset var komplett bombet og jeg var utmattet av alt arbeidet i ukene før at jeg sov omtrent hele julen.. Vi hadde en koselig jul uansett da, men i år er jeg student og mannen er sykemeldt så nå har vi KOST oss hele desember. Herremin så deilig det har vært, jeg skal virkelig nyte disse framtidige årene som student med fri hele desember.. 

Anonymous poster hash: 69342...a8d
Skrevet

Så godt som strøkent. Holder på med siste rest av klesvask før jul nå, så står et par stativ oppe, men når klærne er tørket, så blir det pakket bort. Skal vaske over gulvene i kveld, men da er alt klart :)

Skrevet

Det har vært det, men det skal bare et timer til før alt er kaos. Sukk. Men jeg har det ryddig i skuffer og skap da, så når ungene har sluknet i kveld blir det rydding for alle penga. Skal prøve å få unna det meste i dag slik at ungene og jeg kan dra ut på lekeplassen i morgen og kose oss :)

Skrevet

Absolutt ikke. Skal vaske noen gulv og støvsuge resten. Badet tas grundig. Treåringen skal få vaske utsiden av kjøkkenskapene. Og skittentøyet tar jeg.

Men ingen vegger eller tak røres. Ingen vinduer. Ingen generell støvtørking. Med nyfødt i hus må man prioritere. Jeg prioriterer å være forholdsvis uthvilt og i godt humør. :)

Anonymous poster hash: 97891...985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...