Gå til innhold

jeg vil ha babyen ut nåååååå!

Anbefalte innlegg

Ååårh kjenner at nå er jeg LEI av å gå gravid og vil ha min lille prins uuut! Enda jeg bare er 34+5 å VET at min lille gullklomp har godt av å være der inne noen uker til. Så vil jeg så gjerne ilke være gravid mer, lei av å ha så vondt, slite med ALT!.

For ikke å snakke om hvor mye jeg gleder meg til å kunne se ham, holde ham, og nyte ham. :) Fornuften sier jo at nei han bør være der inne litt til.

Men utolmodigheten skriiiker etter å få han ut! :-P

Tror aldri før jeg har prata så mye om fødsel før... hver dag går jeg å bare hååååper at modningsriene skal bli enda vondere! Sånn at noe er på gang! :-P

Meen heldigvis "bare" 2 uker og 2 dager til han kan komme uten å være prematur og at alt skal være ferdig :)

Flere som er utolmodige? :-P

Flere som for første gang i sitt liv faktisk ØNSKER å få voooondt??? :-P

Fortsetter under...

Hehe ja er liksom så mye bedre å vente til januar. Så slipper man å føde midt oppi jula osv... for ikke å snakke om hvor stress det kan bli med bursdagsfeiringer rundt jul og sånt .. meeen kommer de så kommer de... kjenner bare at ventetiden på slutten er såååå utrolig dryyyyg! :-P

Jeg er også kjempe lei! Er 37+1 og har ikke sovet ordentlig på over 2 mnd pga bekkenet og halsbrann. Skal bli godt når han kommer ut så jeg kan sove uten at jeg begynner å hikke og få mega halsbrann hver gang jeg rører på meg :P Masse vondt i ribbeina siden han ligger å sparker oppi der hele tiden og gleder meg til å kunne bruke de vanlige klæra mine igjen :)

Kjenner til det.. jeg får heller ikke sove for tiden... har så vondt i rygg og bekken. Og så mye nedpress at det kjennes ut som om han snart faller ut.. hehe. Og halsbrannen da. For ikke å snakke om rastløse bein som plager meg når jeg prøver å sove, og de irriterende maseriene som alltid kommer på kveldstid.. meen til syvende og sist så er det jo verdt alt sammen! :) vi får bare ha det i bakhodet denne tunge ventetiden! :)

Annonse

Jeg er 38+4, og er lei av å ikke sove på natten/vondt bekken/vraltende gange osv osv..!!Men det hadde ærlig talt ikke gjort meg all verdens om jeg gikk litt over termin 05.januar..!Men, det er vel fordi jeg mistenker jeg møter babyen min snart likevel:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...