Gå til innhold

Hvordan fortelle mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg tror jeg er psykisk syk og trenger hjelp..

Aner ikke hvordan jeg skal fortelle han det.

Anonymous poster hash: c9565...53d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje bare at du har noe å snakke med ham om, og at du trenger at han lytter og støtter deg, og så rett fram som du sier det her, med forklaring/eksempler på hvorfor du tenker det.

Skrevet

Den er vanskelig, var sammen med en i åtte år, barn sammen.

Skjønte etter hvert at ikke alt stemte. Hun hadde piller for det meste av psykiske lidelser.

Hun jobbet ikke noe særlig i løp av de årene, men hun nevnte aldri et ord om at hun slet psykisk.

Vi er skilt, hun ble ikke bedre å ville leve for seg selv med barna, barna har også sagt at hun har forandret seg til det verre.

Er vel bare å hoppe i det, ærlighet  er veldig mye enklere å leve med. Er han mannen for deg så støtter han deg.

Anonymous poster hash: e65a6...995
Skrevet

Takk for svar.

Jeg fungerer veldig bra i hverdagen og har jobb jeg trives i. Det ville aldri falt meg inn å ikke jobbe. Jeg er avhengig av å jobbe for å ha et godt liv. Jeg gjør også mye her hjemme i forhold til rydding, renhold etc. og syns det er deilig å ha noe å gjøre.

Jeg vil si det til han før jeg kommer dit dere var AB (at hun "skjulte" det for deg) Det ville aldri falt meg inn. Det er synd å høre at det gikk sånn. Jeg håper mannen min ikke stikker av.

Anonymous poster hash: c9565...53d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...