Gå til innhold

skravletråd uke 31

vindenn1

Anbefalte innlegg

Kjente akkurat de første "spark"! Og er selvfølgelig hjemme alene!

Litt sprøtt å kjenne liv der inne. Er førstegangsgravid, så alt er nytt ;) tror bevegelsene var fra tv1, som JM mente var en gutt. Men er ikke slikt litt vanskelig å se når man akkurat har runda 16 uker?

Jaja. Det blir vel nok av UL har jeg skjønt, og jeg skal på OUL om to uker. Inntil da skal jeg kose meg med "spark" i magen :)

Fortsetter under...

På snakk om spark. Det ER fantastisk deileg å kjenne spark :) og eg veit eg kjem til å sakne det. Men akkurat no så må eg klage litt. Trur jentene mine driv og strekker seg begge 2 samtidig og liksom "tar "sats" i blæra mi og så sparkar dei opp på høgre side under ribbebeinet. Og så llarar eg ikkje å sitte fordi "det tar imot". Det har holdt på 1 time no og det einaste eg kan gjere no er å ligge utstrakt på senga på skrive og vere heilt i ro. Kanskje dei sovnar snart?

Åh! det er ikkje rett å.klage når eg har java så.mykje for dette og har 2 prinsesser i magen. Men av og til så føler eg meg så sliten, og tida går så seint. 17 dagar.....er jo ikkje mykje, men akkurat no verkar det som ein evigheit. Gler meg skikkeleg til dagen men kvir meg vanvittig til smertene. Men det er jo verdt det. Det er så vest det :)

Meg igjen...aktiv her fordi tida går så sinnsjukt treigt! Og no er eg blitt skikkeleg forkjøla og....har nyst ca,100 g i kveld .... Jaja, då blir eg vel frisk til fødsel...

Blir gal av å vente. Lurer heile tida på om eg kjenner nok spark....siste vekene hikkar babyane fleire gangar pr dag og der er seff bevegelse...berre lurar på.om det er nok. Og så plutseleg er det masse bevegelse som er vondt.

Nei: hallo der inne herlege prinsesser. Eg er klar til.å.møte deke no!

Annonse

Oii da er du en uke bak meg men får ks tidligere.. hvilket sykehus er du ved Somewhere? Jeg sover ca 24 - 6, og 12-14 husarbeidet har jeg meldt meg ut av til mannens store fortvilelse. Men han kan bare klage. Jeg gjør ingenting! Bare jeg reiser meg opp fra sofaen så verker bekkenet, nedpress i livmoren, osv osv. Jeg har lov å melde meg ut!

Er det rutine-ul eller ul fordi du har "tak"? Uansett så "skjer det noke" dei dagane det er ul, og då går jo tida :) lykke til! Eg skal på forhåpentlegvis siste kontroll-ul på mandag:)

Eg er fortsatt forkjøla, men har eit håp om at det gjer seg snart. Ellers så har eg opplevd "rare ting" innimellom dei siste vekene; igår spesielt. Fjeset mitt blir kjempevarmt; det nesten likar OG eg blir rød som ein tomat. Er skikkeleg ekkelt. Om morgonen er det heilt normalt igjen....

Ellers så kjende eg veldig lite bevegelsar igår og det stressar meg masse! No i morgontimane har det tatt seg opp :) sjekka og hjertelyd med min angelsound og vart beroliga. Men eg hatar dette å vente og tenke og vere redd ....hadde eg hatt noko å gjere på så hadde desse småtinga sikkert ikkje bekymra meg...

Annonse

Somewhere: "sover"masse men det er kvantitetsøvn og ikkje kvalitetssøvn. Voknar ca 3-5 g pr natt og går på do. Ofte ligg eg våken opptil 1 time etterpå. Søv ganske tungt akkurat idet eg bør stå opp og hjelpe ungane på skulen.

Og så søv eg x antal gangar på dagen. Igår var det faktisk 4 :( blir sånn eit kvarter her og ein halvtime der.

Er vanvittig uproduktiv!

Oii da er du en uke bak meg men får ks tidligere.. hvilket sykehus er du ved Somewhere? Jeg sover ca 24 - 6, og 12-14 husarbeidet har jeg meldt meg ut av til mannens store fortvilelse. Men han kan bare klage. Jeg gjør ingenting! Bare jeg reiser meg opp fra sofaen så verker bekkenet, nedpress i livmoren, osv osv. Jeg har lov å melde meg ut!

Er ved Fredrikstad sykehuse.... du da ? :-)

Somewhere: "sover"masse men det er kvantitetsøvn og ikkje kvalitetssøvn. Voknar ca 3-5 g pr natt og går på do. Ofte ligg eg våken opptil 1 time etterpå. Søv ganske tungt akkurat idet eg bør stå opp og hjelpe ungane på skulen.

Og så søv eg x antal gangar på dagen. Igår var det faktisk 4 :( blir sånn eit kvarter her og ein halvtime der.

Er vanvittig uproduktiv! 

høres uansett bedre ut enn min søvn... jeg holder på å bli gal :-)    men snart i mål nå !!!!

Siste tvillingkontroll idag 36+6. Jentene er henholdsvis ca 2.9 og 3.0 kg. Alt bra og dei seier at eg ser uforskamma sprek ut. I mi meining så må det kun vere utanpå for eg er såååå sliten! Tok sparketest idag og.Max 8 dagar igjen. DET er bra! Då vil eg vere 38+0. Greludar meg.

Dere høygravide tvillingmødre: jeg er imponert over hver dag dere fremdeles er "her" (på forum). Venter liksom at det skal bli stille fra den kanten, og at dere dukker opp etter hvert med hver deres skjønne fødselshistorie :) 

Grugleder meg til jeg er i deres sko... skjønner at det er ulidelig slitsomt, men dere er i hvert fall så utrolig nær målet. Håper innspurten og fødsel blir gode opplevelser for dere :)

Det er jo bra at dei kontrollerar seg somewhere over the rainbow. Kor store er tvillingene? Kanskje du blir satt igang nart då??

Eg er og utruleg sliten. Prøvar å ikkje klage for masse til familien. Idag manna eg meg skikkeleg opp og reiste på butikken for å handle. Er heilt utslått no....dette er faktisk drit! Men for meg så er det max 7 dg igjen....og det må eg jo klare.

Lykke til. Håpar tvillingene begynner å vekse igjen og at du snart er ferdig-ruga :)

Bra dei passar på deg vindenn1. Veit du når du får ks? Kanskje vi får sjå jentene våre omtrent samtidig? Eg blir satt i gang 4de :)

Har egentleg vore heilt sikker på at eg ikkje føder før dette heilt til i natt. I går kveld var jentene heilt hyper i magen i fleire timar! Samtidig hadde eg rieliknandesmerter og kvar gang eg har vokna i natt har eg og hatt kynnarar/rier. Men no er det seff ingenting. :)

I natt tenkte eg faktisk "å nei , eg er ikkje klar endå"....har over 1 times veg til sjukehuset og låg faktisk å var redd for å føde på badet heime. Men det hadde jo vore fantastisk å bli ferdig :)

Lykke til du og dei andre her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...