Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Hei Hvordan skal jeg tolke det når noen damer/jenter snur seg etter meg for å se. Møtte på kollegaen min her for leden, og jeg merket at hun kikket på kroppen min. Jeg og hun har ikke noe godt samhold med hverandre.. Jeg har også i noen tilfeller opplevd at enkelte menn nistirrer, uten å trekke vekk blikket når jeg plutselig møter øynene på dem. Til opplysning så smiler mennene ikke, men har bare et vanlig uttrykk i fjeset. Min reaksjon på den type oppførsel fra begge kjønn: Provosert! Føler da at noe er rart med meg, og eller at de er sinte på meg. Spesielt når drikke smiler:/ Til opplysning så er jeg slank, har en forlovede og et barn:) Aldri i verden om jeg går rundt og glor uhemmet på andre! Pene eller ei, jeg gjør det bare ikke. Anonymous poster hash: 06744...fee
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 * Spesielt når de ikke smiler HI Anonymous poster hash: 06744...fee
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Opplever det samme jeg også. Jeg stirrer bare tilbake, så intenst at de blir tvunget til å dra blikket tilbake. Anonymous poster hash: 756ea...f94
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Du er vel bare dødsdeilig da.. Anonymous poster hash: fde51...122
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Jeg ville først sjekket om jeg har glemt å ta på meg bukse e.l. Hvis alle plagg er der de skal være, i riktig stand og ansiktet rent/sminken pen, da ville jeg tatt det som et kompliment. Anonymous poster hash: 28b8a...e2f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Jeg føler meg ikke dødsdeilig da:P Men kjenner på meg at jeg blir spørrende når noen holder blikket mitt, selv når jeg møter blikket. Hva er det du vil, liksom? HI Anonymous poster hash: 06744...fee
Tabitha Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Er kanskje uvanlig med slanke personer, er mer vanlig med personer som er sukkeravhengige og litt blubbete. Men skulle ikke være såå uvanlig med slanke damer heller, da... Syns også det er en nedtur hvis personer ser på deg, og de ikke smiler. Man får da en slags assosiasjon til Addams-family, eller lurer på hva de kan pønske på...
Nussmuss Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Kan jo faktisk rett og slett bare være at du ser veldig spesiell ut, og unik. At selvom man ikke er spesielt pen, tykk, stygg(ikke for å være ufin) eller sexy, så er det bare ett eller annet som gjør at man bare må se lenge på deg for å på en måte få ting på plass. Og evt samtidig som dem egentlig tenker på noe annet og at de da ikke helt legger merke til at du ser dem rett inn i øya. Kan ikke se for meg at det er for noe negativt! Eller at det er noe ukjent eller spesielt med noe du har på deg, noe med håret e.l
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Kan jo faktisk rett og slett bare være at du ser veldig spesiell ut, og unik. At selvom man ikke er spesielt pen, tykk, stygg(ikke for å være ufin) eller sexy, så er det bare ett eller annet som gjør at man bare må se lenge på deg for å på en måte få ting på plass. Og evt samtidig som dem egentlig tenker på noe annet og at de da ikke helt legger merke til at du ser dem rett inn i øya. Kan ikke se for meg at det er for noe negativt! Eller at det er noe ukjent eller spesielt med noe du har på deg, noe med håret e.l Mye av det du sier høres logisk ut:) Den mannlige nistirreren som jeg opplevde, var bare utrolig intens. Og sikkert mot slutten av 40 åra.. Ble så satt ut jeg at jeg snudde hodet sakte vekk, og ikke helt visste hvor jeg skulle gå. Har ofte blitt omtalt som søt og hyggelig, men anser meg ikke som slående vakker.. Var vanlig kledd den dagen, og bar en strukket grå kåpe uten ærmer. Hadde et bredt hvitt belte i midjen, brune høstsko med kilhæl, utslått hår, sminket hud(mer naturlig og hverdagslig). Hadde på meg tettsittende dongeribukse uten smekk på, så da kan jeg slå meg til to med at den ikke var åpen:D Men skal nevnes at jeg ikke er spesielt høy da. Er bare1.60.. Jeg mener at de som holdt blikket mitt burde ha trukket det til seg. Når menn nistirrer på meg, føler jeg at de forsøker å vise at de har makt:P Arg! HI Anonymous poster hash: 06744...fee
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 *strikket grå kåpe, mente jeg HI Anonymous poster hash: 06744...fee
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Kan jo faktisk rett og slett bare være at du ser veldig spesiell ut, og unik. At selvom man ikke er spesielt pen, tykk, stygg(ikke for å være ufin) eller sexy, så er det bare ett eller annet som gjør at man bare må se lenge på deg for å på en måte få ting på plass. Og evt samtidig som dem egentlig tenker på noe annet og at de da ikke helt legger merke til at du ser dem rett inn i øya. Kan ikke se for meg at det er for noe negativt! Eller at det er noe ukjent eller spesielt med noe du har på deg, noe med håret e.l Mye av det du sier høres logisk ut:) Den mannlige nistirreren som jeg opplevde, var bare utrolig intens. Og sikkert mot slutten av 40 åra.. Ble så satt ut jeg at jeg snudde hodet sakte vekk, og ikke helt visste hvor jeg skulle gå. Har ofte blitt omtalt som søt og hyggelig, men anser meg ikke som slående vakker.. Var vanlig kledd den dagen, og bar en strukket grå kåpe uten ærmer. Hadde et bredt hvitt belte i midjen, brune høstsko med kilhæl, utslått hår, sminket hud(mer naturlig og hverdagslig). Hadde på meg tettsittende dongeribukse uten smekk på, så da kan jeg slå meg til to med at den ikke var åpen:D Men skal nevnes at jeg ikke er spesielt høy da. Er bare1.60.. Jeg mener at de som holdt blikket mitt burde ha trukket det til seg. Når menn nistirrer på meg, føler jeg at de forsøker å vise at de har makt:P Arg! HI Anonymous poster hash: 06744...fee Du høres ut som en feminin og nett dame. Og sånt elsker de fleste menn. Ta det som et kompliment Anonymous poster hash: 756ea...f94
wilmus Skrevet 22. desember 2013 #12 Skrevet 22. desember 2013 Jeg blir også glodd på. Men det er fordi jeg er innflytter i en liten bygd. Nå har jeg bodd her i to år, så det begynner å bli bedre, men før var det sånn at hele skravlemøtet på parkeringsplassen utenfor Rema stoppet midt i samtalen og ALLE glodde på oss . Trakk ikke til seg blikket når vi stirret tilbake heller, som de ikke skjønte at det er frekt å glo sånn.. Meget spessielt.. Såe..Er du nyinnflytter kanskje?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Jeg tror du legger altfor mye i noe helt bagatellmessig. Anonymous poster hash: 9ef4c...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå