Gå til innhold

Noen som skal spise Grandiosa til julemiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo den mest populære julematen år etter år. Noen som skal spise et stykke?

Selv synes jeg det smaker papp og kjedelig, jeg kan ikke fordra Grandiosa (eller frossen-pizza) i det hele tatt. Aldri om jeg hadde opplevd at det var noe særlig julestemning over det hvis jeg fikk Grandiosa til julemat!

Anonymous poster hash: a6c23...cba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men mener de virkelig at folk spiser det på selve julaften? Hvordan har de kommet frem til det? At det selges mye grandiosa i jula er jo langt fra ensbetydende med at folk har det til julemiddag. Men nei, jeg spiser absolutt aldri Grandiosa. 

Skrevet

Veldig glad jeg ikke skal spise det :)

Anonymous poster hash: 3f135...560

Skrevet

Ikke julaften, men kan hende det bir en en av de første juledagene

Anonymous poster hash: 07bd7...7dd
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke mange som spiser Grandiosa på julaften. 

Anonymous poster hash: 954d5...4dd
Skrevet

Det var vel en undersøkelse i vg sist år? Minnes det svakt. Trist hvis det stemmer at mange spiser det til julemiddag. Og det kan jo ikke handle om pris, for det er ikke akkurat billig mat i forhold til den billige julematen man kan få kjøpt. Enig i at det smaker papp med jarlsberg på. Nå har jeg ikke smakt det i dette årtusenet, men det smaker vel som det alltid har gjort.

Skrevet

Grandiosa er godt, og det smaker ikke papp! Men har selvfølgelig ikke Grandiosa som Julemiddag :)

Anonymous poster hash: ea6d7...bca

Skrevet

Det er helt grei, "jeg-gidder-ikke-lage-noe"-mat i romjula. Sånn... frokost feks :P

Skrevet

Jeg skal ikke ha det til julemiddag, men jeg fikk lyst på det nå. :P

Anonymous poster hash: cf5fb...97d
Skrevet

Er vel ikke mange familier som spiser det som hovedmåltid på julaften, men kan se for meg at det blir spist som et mellommåltid/lunsj el tidligere på dagen.

Skrevet

På undersøkelsen svarte vel 200.000 stykker at de spiste Grandiosa på julaften, men Stabburet tror de fleste da mener formiddagsmat eller kveldsmat, ikke som julemiddag....

Anonymous poster hash: 02a3f...b56
Skrevet

Jeg vet faktisk om flere familier som serverer dette til barna i huset på julaften fordi de "ikke liker" julemat. Hadde aldri skjedd hos meg.

Skrevet

Mannen og ungane skal ha det på veslejulafta medan mor er på jobb :)   Synes faktisk det er litt godt, sånn innimellom, men klassisk grandiosa er omtrent den einaste kjøpepizzaen me et.

Skrevet

Hadde planer om det frem til for en time siden. Mine foreldre kom litt fortere enn forventet, så rakk ikke pakke inn og ordne gavene jeg skulle sende med de. Så da ender det med st jeg må dra til min søster på julaften (hadde ikke planer om det, for jeg gledet meg til å slappe av litt hjemme etter jobb før jeg dro til mine foreldre på kvelden der mine unger blir svlevert av besteforeldre de har feiret julaften med. Syns det er veldig deilig å slappe av julaften hjemme alene annenhvert år. For jeg jobber mer enn vanlig i desember, og julaften er det kaos på jobb. Så deilig å ligge til lading på sofaen før ungene kommer hjem) men nå blir det julaften hos min søster med masse slekt og venner. Det blir hyggelig det altså, men ikke helt etter planen.

Få som skjønner st jeg syns det er deilig å være hjemme alene annet hvert år. Meg og mannen jobber begge del julaften for å kunne ha helt fri den julen ungene er her. Så vi er innstilte på det, og er veldig feil å feire julaften uten unger syns jeg. Er ikke julaften uten ungene i hus.

Anonymous poster hash: 52eaa...716

Gjest Julia1984
Skrevet

På undersøkelsen svarte vel 200.000 stykker at de spiste Grandiosa på julaften, men Stabburet tror de fleste da mener formiddagsmat eller kveldsmat, ikke som julemiddag....

Anonymous poster hash: 02a3f...b56

Undersøkelsen er det Stabburet selv som sto for. Ikke redet nevnt NÅR på døgnet den ble spist. Lunch?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...