Gå til innhold

Ettåringen har tråkket på glasskår, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjedde for en uke siden. Legevakten var sikker på at de fikk alt ut, det samme var fastlegen 4 dager senere. Nå står det en glassbit i åpningen av såret, men det er så vanskelig å få tak i den. Hun har sittet med foten i grønnsåpe i flere timer nå, men får fremdeles ikke tak i den.

Den inkompetente legevakten svarer ikke på tlf..

Er det noen som sitter på noen erfaringer, eller gode råd, så kom med dem!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville tatt en pinsett og dratt den ut. Og kanskje den inkompetente legevakta har mye å gjøre i dag mtp været? Greit å tenke litt lenger enn sin egen nesetipp

Anonymous poster hash: cd53c...6f0

Skrevet

Kjør på legevakta, eller finn nummeret til legevakta i nabokommunen og ring dit for råd. Det er for dårlig at de ikke svarer. Ungen må jo ha skikkelig vondt, og dette må jo fikses før leggetid.

Skrevet

Jeg ville tatt en pinsett og dratt den ut. Og kanskje den inkompetente legevakta har mye å gjøre i dag mtp været? Greit å tenke litt lenger enn sin egen nesetipp

Som jeg skrev; Jeg får ikke tak i glassbiten. Legevakten har det helt sikkert travelt. Men når man har ringt de jevnt og trutt i 3 timer, så forventer man faktisk at de svarer. Det gjorde de for øvrig etter de 3 timene og vi har fått time i kveld. Beklager, men når jeg ser min lille ettåring ha så store smerter pga en feil de gjorde forrige uke, så jo, da kaller jeg de inkompetent. Min nesetipp har ingenting med saken å gjøre.

Skrevet

Kjør på legevakta, eller finn nummeret til legevakta i nabokommunen og ring dit for råd. Det er for dårlig at de ikke svarer. Ungen må jo ha skikkelig vondt, og dette må jo fikses før leggetid.

Fikk heldigvis svar etter noen timer. Ja hun har skikkelig vondt, så får bare håpe de får ordnet opp i det i kveld uten altfor mye graving i såret :-/

Skrevet

Fikk heldigvis svar etter noen timer. Ja hun har skikkelig vondt, så får bare håpe de får ordnet opp i det i kveld uten altfor mye graving i såret :-/

Så godt at du fikk svar til slutt. Latterlig dårlig av dem å la folk vente så lenge. Du får be dem spraye/smøre på noe smertestillende gør de går i gang. Lykke til. :)

Annonse

Skrevet

Så godt at du fikk svar til slutt. Latterlig dårlig av dem å la folk vente så lenge. Du får be dem spraye/smøre på noe smertestillende gør de går i gang. Lykke til. :)

Dessverre så har de ikke annet enn bedøvelse i sprøyteform, men de får gi det. Håper bare de får tak i den uten så mye om og men..

Skrevet

De SKAL faktisk ta telefonen... Er ikke sånn at sekretærene der er konstant opptatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...