Gå til innhold

en eller to streker?

Anbefalte innlegg

post-858284-0-01535400-1387715374_thumb.jpg

Nå har jeg 23 år og samboeren min 25 år prøv å bli gravide i snart et år. kjenner det tar på å se den ene negative testen etter den andre... jeg har i tillegg veldig uregelmessig mens, alt fra 28 dager til nesten tre måneder. så vi regner oss helt blå for å finne ut el :P men i går tok jeg en test da jeg fant ut  at jeg egentlig er 20 dager på overtid av det som jeg har vært tidligere. og når jeg tok testen kom først kontrollsteken og den var tydelig, og etter litt kom en en veldig svak strek til. har lest om svake streker og skyggestreker, men blir ikke noe klokere av det. Så håper dere har tid til å dele noen meninger midt i julestria. både jeg og samboeren min så at det var to, men etter så mange negative tester så vet jeg ikke lengre... :cry:  :cry: 

post-858284-0-01535400-1387715374_thumb.jpg   prøver å legge med bilde  :huh:

Endret av frokenlise
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144106290-en-eller-to-streker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

ja bilde ble tatt noen timer etter testen ble tatt, men har ikke endret seg noe. eller kanskje blitt litt blasere. merker jeg er veldig usikker enda, så skal ringe til legen min i morgen for å høre om jeg kan få en test der også. Så får vi se hva han sier. Hadde vært helt utrolig om det stemte :hjerte:  :hjerte:

ja bilde ble tatt noen timer etter testen ble tatt, men har ikke endret seg noe. eller kanskje blitt litt blasere. merker jeg er veldig usikker enda, så skal ringe til legen min i morgen for å høre om jeg kan få en test der også. Så får vi se hva han sier. Hadde vært helt utrolig om det stemte :hjerte:  :hjerte:

Kjøp deg digital i morgen, så har du svar :)

Anonymous poster hash: d8c44...94a

skal si ifra hva som skjer i morgen :jepp: er redd for at den skal være negativ -_- ja det skal jeg gjøre hvis den også er positiv  :smilorange: så er det bare å krysse fingre og tær. syntes at jeg har fått ømme bryster, men nå er det vel bare den testen som har gått helt i hode på meg :bond:

2013 12 23 18.12.22

fikk ikke tak i sånn der det står gravid eller ikke gravid, så kjøpte de andre to typene de hadde. Så hva tenker dere damer? kjenner jeg fortsatt ikke er overbevist, etter å ha prøvd så lenge. Blir jo litt små gal av all testingen og alle de negative test resultatene. Men kanskje det faktisk stemmer nå  :fnise:  kanskje det faktisk er vår tur?  :jepp:

fikk ikke tak i sånn der det står gravid eller ikke gravid, så kjøpte de andre to typene de hadde. Så hva tenker dere damer? kjenner jeg fortsatt ikke er overbevist, etter å ha prøvd så lenge. Blir jo litt små gal av all testingen og alle de negative test resultatene. Men kanskje det faktisk stemmer nå  :fnise:  kanskje det faktisk er vår tur?  :jepp:

Det er jo ikke noe tvil om hva som skjer i magen din da ;) nå må du slappe av og glede deg :) gratulerer så mye, og god jul ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...