Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søker en dagmamma til Trym, 8mnd i januar. Helst kommer du til oss, men vi kan også levere han nær Skøyen, Smestad eller Rikshospitalet. Fra 8-16h fra mandag til fredag og fra januar 2014. Kontakt meg!!

Hei. Jeg er ledig dagmamma som er ledig og kan passe barnet ditt fra januar hjemme hos meg. Jeg bor i Mortensrud sentrum. Ta kontakt på e-post eller på tlf hvis du er interessert. Vi kan møtes ved behov ved nærmere prat.

E-post: [email protected]

Telefon: 96650870

Mvh

Larisa

• 2 uker senere...

Søker en dagmamma til Trym, 8mnd i januar. Helst kommer du til oss, men vi kan også levere han nær Skøyen, Smestad eller Rikshospitalet. Fra 8-16h fra mandag til fredag og fra januar 2014. Kontakt meg!!

Hei ;) ledig plass hos meg. Bor i ullernåsen ikke langt fra skøyen visst. Kommer til å ha 4 barn hos meg fra midten eller slutten av januar alle omtrent samme alder. For prisen får barna hos meg lunch (varm mat) hver dag og frukt samt drikke. Ta kontakt hvis det høres interessant ut.

tel: 40166003

Hilsen Sol 

• 4 uker senere...

Hei,

Jeg er interessert i å være barnevakt,  har gode referanser og har jobbet med små barn fra 2 mnd gammelt og oppover. Jeg kan litt norsk, engelsk og russisk. Jeg heter Diana og er 37 år gammel, rolig og veldig snill. Jeg elsker å jobbe med barn ;-))Hvis du er interessert, vennligst send mail til [email protected]

Ha en fin dag))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...