Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Tenk om ungene hadde sittet på gulvet under! Jeg er helt skjelven. Lagde bolledeig med kenwooden min, den stod og eltet en stor deig og plutselig smalt det og der lå den på gulvet! Anonymous poster hash: 7b08f...217
Serepta Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Holder alltid på min når jeg elter deig. Det blir en del bevegelse. ..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Skjedde det samme her for en stund siden, jeg hadde koblet den i stikkkontakten i lyset under kjøkkenskapet, så den dro med seg hele lys armaturen og.. Anonymous poster hash: d1340...d8c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Ble din ødelagt? Det ble min. Håper virkelig jeg får en ny. Dette skal jo ikke skje. Er evig takknemlig for at ungene ikke ble truffet.. Anonymous poster hash: 7b08f...217
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Tenk om ungene hadde sittet på gulvet under! Jeg er helt skjelven. Lagde bolledeig med kenwooden min, den stod og eltet en stor deig og plutselig smalt det og der lå den på gulvet! Anonymous poster hash: 7b08f...217 Men var det en mixmaster eller Kenwood kjøkkenmaskin som falt i gulvet? -forvirret- det er jo to veldig forskjellige ting i størrelse og vekt kan man si... Anonymous poster hash: 7f33f...60e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Ble din ødelagt? Det ble min. Håper virkelig jeg får en ny. Dette skal jo ikke skje. Er evig takknemlig for at ungene ikke ble truffet..Anonymous poster hash: 7b08f...217 Min var en kenwood.. Den bare lå sidelengs på gulvet og eltet videre... Anonymous poster hash: d1340...d8c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Det var en kenwood major. Trodde det het miksmaster jeg. Hva er en miksmaster da? Hi Anonymous poster hash: 7b08f...217
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Det var en kenwood major. Trodde det het miksmaster jeg. Hva er en miksmaster da? Hi Anonymous poster hash: 7b08f...217 Kenwood major er en kjøkkenmaskin, og da skjønner jeg at du fikk litt angstpakke. Hadde jeg også fått. En miksmaster er en sånn litt mindre maskin som kun tåler å blande sammen rører og deiger ala muffinsrøre, vaffelrøre og små bolledeiger. Typ en håndmikser med stativ. Kjøkkenmaskin er en stor maskin som tåler å elte sammen store deiger til feks flere grovbrød og slikt, og har flere typer tilbehør (som følger med eller kan kjøpes som ekstrautstyr), som feks kjøttkvern og slikt. Kitchn Aid-maskinene er litt en 'mellomting' siden de har en del ekstrautstyr, men strengt tatt ikke tåler deig til mer enn et grovbrød. Derfor setter jeg de maskinene i den selvlagde kategorien 'veldig fancy, dritfine og dessverre alt for dyre miksmastere'. Hvilket betyr at jeg har veldig lyst på en, men ikke synes det er verdt pengene og heller gikk for en Kenwood selv. Anonymous poster hash: 7f33f...60e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Det samme har skjedd med min Kenwood Major, men den overlevde heldigvis! 😝 Anonymous poster hash: 4940a...b2d
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Kenwod'ene får du jo i flere forskjellige størrelser, på motoren mener jeg. Om den hoppet så rundt på benken vil jeg jo tro du eltet sammen en deig som egentlig var for stor for motoren på din maskin? Har du Kenwooden med minst motor kan du ikke elte sammen en brøddeig til 3 brød uten å holde den fast, for det er egentlig en for stor jobb for den lille motoren som jobber seg gørrvarm og hopper på benken... Anonymous poster hash: 868c7...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå