moota m storebror&lillebror Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har bare en visdomstann igjen og etter mange dager med sår hals, som nå har blitt en del verre har jeg også veldig vondt rundt denne tanna. Bare lurer på om det er sannsynlig at det er halsbetennelsen som gjør at den er så vond. Jeg skal trekke den, men håper jeg slipper å gjøre det nå..
Tante_Esel Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 kan være du har trange bihuler av halsbetennelsen, så det kan godt gi smerter i munnen ja.. god bedring
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2013 Å tusen takk for svar!! Far sa det var ikke mulig (ikke at han sitter med hele vettet altså ) Det er godt å høre Takk for god bedring! Har slitt med halsen i 2 uker.. Håper det kommer seg til julaften
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Visdomstenner kan også være roten til halsvondt. Jeg lurer på om det er pga visdomstennene mine at jeg har så ofte vondt i halsen. De tennene har jo svære røtter. Anonymous poster hash: f07bd...a43
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2013 Mannen sier at jeg har hovne mandler og hvitt puss på dem. Det sitter også nokså langt nede i halsen, tenker da i forhold til tannkjøtt betennelse. Sjansen er kanskje liten da? Jeg skal ta den siste visdomstanna også, tok 3 stk i sommer.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Det er helt vanlig å føle "tannverk" når man har tette bihuler. Anonymous poster hash: c68ce...d57
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2013 Akkurat. Er dette vanlig ved halsbetennelse/vond hals?
Von Hertelhofen Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Ja, det er slett ikke uvanlig. God bedring
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 22. desember 2013 Ja, det er slett ikke uvanlig. God bedring Tusen takk Kjennes ut som om jeg trenger det.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå