Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Testet positivt idag, par dager før mens og på do idag ser jeg litt lyserosa på papiret. Er ikke mye, men har skjedd ved flere dobesøk i dag. Har mensmurring også. Det er vel ikke mensen som er på vei? Fikk jo positiv test og er kvalm Anonymous poster hash: 3b3fd...182
<3 2G <3 Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Kan nok dessverre bety at det ikke alt er som det skal. Kan å være bare blodkar som er sprukket. En øm slimhinne som er skapt opp ved sex feks. Umulig å vite dessverre. Ta tiden til hjelp.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Jeg hadde mensmurringer før jeg testet positivt. Kom ingenting på papiret, men jeg var gravid. Er visst vanlig å blø litt i sv.skapet. Anonymous poster hash: d8edd...adc
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Kan være mens som er på vei, men jeg syns å huske at jeg hadde en bitteliten blødning da jeg skulle ha mensen da jeg var gravid, men gav seg etter en dag. Så du får bare ta tiden til hjelp:) Anonymous poster hash: fbd14...9e3
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Takk for svar Er ikke blødning, bare så vidt det er bittelitt lyserosa i litt slimaktig. Får satse på at alt er bra:) Anonymous poster hash: 3b3fd...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå