Gå til innhold

Søndagsgruff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldeles ikke festlig å våkne til knusk tørre vannkraner når man la seg i den tro ( naiv) at kommunens folk kom til å jobbe på til de fant bruddet på vannledningen. De ble jo trøtte og måtte hjem å sove må vite ( skift ordning?).

Dassvann har vi i hagedammen, Olden på 5 liters dunker, men vi skulle ha middagsselskap i dag, noe som krever dusj, oppvask osv. Foreløpig utsatt....jeg hadde gleda meg.

Morradusj er det eneste lyspunktet om morran for tida, 10 minutter jeg glemmer kvalmen mens varmt vann renner nedover ansikt og kropp, lindrer og trøster... Kommunens folk bør jaggu stå på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, den er lei! Og i dag er det søndag...men de jobber vel?

Skrevet

Oj, den er lei! Og i dag er det søndag...men de jobber vel?

De jobber med saken må vist grave i veien, det er endel husstander som er rammet. Står vel litt ekstra på siden det er julestri. Gjett om jeg er glad vi tok julevasken før helga! Nå greier jeg å vedlikholde med Jif universal og jif mopp med grønnsåpelukt!

Det eneste kjedelige er at jeg skulle ta siste rest klesvask i dag så det var unnagjort... Men den står seg vel i vaskekjelleren til etter andre juledag også. :-)

Gubben har fått grønt lys til å starte med preppingdrømmen sin, så til våren kan han få grave et digert hull til vanntank i hagen, begynne å se seg om etter diseaggregat, solcellepanel osv. Vannet blir stengt litt for ofte her ute, ikke rart når kommunen driver med lapping av gammel og elendig vannledning.

Skrevet

Nå er jeg skikkelig forbanna, enda har de ikke greid å fiks det, blir et døgn uten vann i springen. Måtte avlyse søndagsmiddagen også, skulle had huset fullt av gjester nå.

Takke fanden for at vi har hagedam å hente vann til å skylle ned i do med. Får vel tusle med en tur å se etter kommunens vannvogn....spretta nå 5 liter nr 3 med kjøpevann... nå skulle jeg gjerne ikke vært preggers, så kunne jeg drukna sorgen over vannmangel i en flaske rødvin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...