Gå til innhold

Juli 2014 <3

Anbefalte innlegg

Går bra med gulla mine, ja, Bambi :) Gutten har vært mye aktiv hele tiden, men nå er begge med på moroa, og det er beroligende for meg. Litt irriterende at jenta (tror jeg) sparker myyyye rett ned, men men hehe...

Lotta, har lest at man også har kynnere uten å kjenne det, så når magen din blir hard og stram kan det nok definitivt være dette :)

3. trimester på tirsdag  :kaklehone:

Fortsetter under...

Flere som sliter meg bekkenet? Som evt har prøvd fysioterapi eller kiropraktor?

Ja, var hos kiropraktor på tirsdag, og skal dit igjen i dag. Hvorvidt det faktisk fungerer er vanskelig å si, syne det var værre samme dag og dagen etter, men kan jo være at det tar litt tid før jeg merker forskjell. Venter på fysiotime.

Ja, var hos kiropraktor på tirsdag, og skal dit igjen i dag. Hvorvidt det faktisk fungerer er vanskelig å si, syne det var værre samme dag og dagen etter, men kan jo være at det tar litt tid før jeg merker forskjell. Venter på fysiotime.

Håper du får godt utbytte av behandlingen:-)

Hva slags bekkenplager har du, hvor sitter det på deg?

Det sitter i korsryggen, men får krampelignende smerter i ryggen og vondt nedover bena når jeg går. :-( 

Etter en lang dag er det som sterke menssmerter rundt både i ryggen og forran.

Håper virkelig det hjelper, eller at det i alle fall gjør at det ikke blir verre. :-)

Hvordan smerter sitter det hos deg?

Det sitter i korsryggen, men får krampelignende smerter i ryggen og vondt nedover bena når jeg går. :-( 

Etter en lang dag er det som sterke menssmerter rundt både i ryggen og forran.

Håper virkelig det hjelper, eller at det i alle fall gjør at det ikke blir verre. :-)

Hvordan smerter sitter det hos deg?

Hos meg sitter det i halebeinet og stråler utover i hoftene, vonde legger og føtter om natten.

Kjenner det mest om kvelden og natta egentlig. Men går greit sånn det er nå, så lenge jeg veg at det er ufarlig og normalt :-)

Annonse

Da er vogn kjøpt og seng. Bilsete er kjøpt og barnerommet gjøres klart.

Er på pinterest for å få inspirasjon. Valgt farger. Skulle gjerne hatt tapet fra Sne Design, men 2000 kr for noen meter er for dyrt for tapet synes jeg.

Likte Birdforest -green best.

Flere som svetter som en gris? Jeg føler megklam og varm nærmest 24/7.... spesielt mellom lårene, under rumpeballene, under puppene, armhulene og føttene. Skifter gjerne sokker og truse en ekstra gang perdagfordi den blir klam og nærmest fyktig. Er jeg rar, eller er det flere som har det sånn nå?

Anonymous poster hash: e653f...275

Jeg har det sånn, spesielt nå som det er så varmt. Gu for en temperatur det er ute, det er hærlig men må gå i skyggen ofte for greier ikke sitte lenge i sola. Men merker brunfargen begynner og komme etter disse fine dagene me sol :D

Anonymous poster hash: 27f44...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...