Gå til innhold

Juli 2014 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig at dagene går seint! Fryktelig seint for tiden! Tror nok tiden etter oul vil gå litt fortere. Og da kan jeg jo begynne å handle litt også! ;) har dere noe magefølelse på hvilket kjønn dere får? Litt rart spørsmål kanskje, men kan man se på ul om tvillinger er eneggede kjærepære? :)

Har vært på en ul allerede og da meinte JM at ene tvillingen var gutt. Før jeg visste der var to, var magefølelsen kjempesterk på jente. Så om den andre tvillingen også er gutt, skjønner jeg ingenting.

(Tror JM såg feil, jeg da. Hehe.)

Blir spennende og se på OUL, har veldig lyst til å begynne å handle klær! Føler jeg har dårlig tid ;)

Lotta, for min del har kvalme og slikt roa seg veldig ned, heldigvis. Hodepinen er her dessverre ofte enda, og jeg er veldig sliten så å si hele tiden. Hva med deg?

Bambi, vi hadde tidlig UL da jeg var 7 uker. Da så legen noe som kalles Lambda-tegn, som var tegnet på at de var toeggede. Vet ikke når det er lettest å se dette, egentlig :) Men tror man på de fleste kan se på UL om det er eneggede eller toeggede. 

Magefølelse.. vel... vi er temmelig sikre på at der er i alle fall ei jente. Kona tror en av hvert kjønn pga de har hele tiden hatt litt ulik hjerterytme, jeg er åpen for at det kan være to jenter også. Håper vi ser kjønnene på OUL :)

Annonse

Samme her, Kjærepære :-) kvalmen har roa seg veldig, kan bli småuggen hvis det er lenge siden jeg har spist. Har fortsatt veldig god luktesans, blitt litt trøttere og har mye hodepine. Varierer det hvor hodepinen sitter hos deg?

Gleder meg veldig til ordinær ultralyd i februar! :-)

Symptomene jeg har er: ømme pupper,hard i magen,strekking og stølhet i magen og en liten søt kul som vokser ;)

Ellers ingen plager heldigvis :) Så de slitsomme symptomene som kvalmen,forsvant i uke 7 :)

Koser meg veldig da,og er superstolt av magen <3 Ikveld skal resten av familien få vite det :)

Hei jenter :)

Kan jeg få bli med? :)

Min historie: jeg har 3 gull, og etter en EXU og SA så ble jeg endelig gravid etter 41pp :D

Menstermin sier 29 juli :D

Er idag 13+1 og formen har nesten hele tida vært kjempe bra!

Pga min alder har jeg tatt DUO test ved Riksen og fikk denne uka vite at jeg bærer på et friskt barn uten kromosonfeil♥

Skal bli gøy å bli bedre kjent med dere!!

Samme her, Kjærepære :-) kvalmen har roa seg veldig, kan bli småuggen hvis det er lenge siden jeg har spist. Har fortsatt veldig god luktesans, blitt litt trøttere og har mye hodepine. Varierer det hvor hodepinen sitter hos deg?

Hodepinen kan være som et slags belte over hele pannen, men stort sett sitter det meste på venstre side. Kan pulsere bra... samme hos deg? Nå kjenner jeg litt på høyre side og mest på venstre. Er ofte ekstra vondt når jeg reiser meg opp, bøyer meg osv. Føles litt som om noen har gjort dette:  :balltre:

Dossa - honey, velkommen hit  :klemmer:  :kaklehone:

Annonse

Melder meg inn her. Litt letta over å endelig være over "kneika", formen er bedre men har ikke helt slått meg at jeg skal bli mor. Helt til jeg i går fikk beskjed om at jeg har kan ha blitt utsatt for smitte av den femte barnesykdom. Plutselig kom en grusom følelse, bekymringen er overveldende. Får ikke sove. Og legen har fri. Har ikke peiling på om jeg har hatt det før, eller om jeg har blitt smittet. Er vel bare å bli vant til den følelsen kanskje?...

Huff kjenner den følelsen ... :( Men nå har du kanskje fått tatt blodprøver?

Jeg ble litt bekymret da minstemann her fikk en barnesykdom, men fant ut at det var nok 4 barnesykdom...

En må nesten bare slå tankene fra seg til en kan få det avkreftet eller bekreftet. Ellers kan svangerskapet blir et helvete...

Masse lykke til til deg veslemøy_83!

Så kjekt bare meg123 :-) Jeg hadde ømme og tunge puppe frem til rundt uke 10-11, etter det har de vært helt vanlige- bare større, hehe.

kos dere med deling av den gode nyheten!

Ja har ikke mye å klage for :) Bare nyyyte :)

Oki,jammen godt de ikke er så ømme da :) En bonus bare det,at dem er større hehe :D Hadde de enda holdt seg like fine etterpå,tenker jeg hehe :P

Gikk bra ikveld. Mange som ble gla på våres vegne :) Og det er jo hyggelig :)

Facebook får vente litt til!! :)

Har du delt det med alle enda??

Hei jenter :)

Kan jeg få bli med? :)

Min historie: jeg har 3 gull, og etter en EXU og SA så ble jeg endelig gravid etter 41pp :D

Menstermin sier 29 juli :D

Er idag 13+1 og formen har nesten hele tida vært kjempe bra!

Pga min alder har jeg tatt DUO test ved Riksen og fikk denne uka vite at jeg bærer på et friskt barn uten kromosonfeil♥

Skal bli gøy å bli bedre kjent med dere!!

Alle er velkomne her!! :)

Så kjekt bare meg123 :-) Jeg hadde ømme og tunge puppe frem til rundt uke 10-11, etter det har de vært helt vanlige- bare større, hehe.

Oki,jammen godt de ikke er så ømme da :) En bonus bare det,at dem er større hehe :D Hadde de enda holdt seg like fine etterpå,tenker jeg hehe :P

Åh så stas, det er virkelig verdens beste nyhet å dele! :-)

Vi har foreløpig delt det med nærmeste familie og nære venner, pluss noen flere i forbindelse med jobb, tips & råd etc.

Facebook får vente litt her også. Ville vært morsomt å ikke sagt noe før i juli når babyen er født, hehe :-)

Hvor langt på vei har du kommet nå? :-)

Anonymous poster hash: e653f...275

Takk. da lærte jeg noe nytt Kjærepære :) Jeg håper også vi får vite kjønn på oul. Synes det finnes så lite kjønnsnøytralt babyutstyr og ikke minst klær. Gjør saken mye enklere dersom man får vite kjønn :)

Har du sjekket blodtrykket ditt i det siste? Har akkurat samme type hodepine som du beskriver, og den kommer mest sannsynlig av lavt blodtrykk.

Lotta23: Har en del færre symptomer nå. Har ikke så ømme pupper lenger, og mensmurringene kommer svakere og sjeldnere. Men jeg sliter fortsatt med kvalmen. Og har lavt blodtrykk (95/60), så jeg er mye svimmel og har en god del hodepine. Man kan visst bli veldig plaget med hodepine dersom man har lavt blodtrykk. Er 16+4 i dag.

Her har også magen kommet frem Bare meg123 :) Det er så koselig! <3

Vekommen hit Dossa! Gøy å se deg her :) Snikleser litt inne på ''oss over 30'', kun fordi det er verdens koseligste tråd :) Det må være så godt å vite at barnet ditt er friskt! Etter din historie som prøver er det så gøy å lese at det endelig går din vei nå :)

Bambi88 :) det var ord som varmer godt skal jeg si deg♥ tusen takk!

Må jo innrømme at det jaggu var på tide at det ble min tur ;) Og for en lykke det var den dagen testen endelig ble positiv :D Og enda bedre ble det da Riksen fortalte meg at jeg bærer på et friskt foster uten de kromosonfeila som duo testen sjekker :D

Jeg gleder meg alltid på andres vegne når deres drøm oppfylles men er jo ekstra gøy når en sliter får det til♥

Veit så alt for godt hvilke tanker og følelser man sitter att med etter mange pp.

Jeg plages veldig av smerter på innsiden av låra.

Er det noen av dere som har et godt råd?

Er det eneste som plager meg så skal ikke syte. Vært utrolig heldig som nesten har vært i god form fra starten av :)

Nettbrettet hang seg opp litt da jeg skrev istad, må ha kommet borti anonym-knappen. Det var ikke med vilje :-)

Åh så stas, det er virkelig verdens beste nyhet å dele! :-)

Vi har foreløpig delt det med nærmeste familie og nære venner, pluss noen flere i forbindelse med jobb, tips & råd etc.

Facebook får vente litt her også. Ville vært morsomt å ikke sagt noe før i juli når babyen er født, hehe :-)

Hvor langt på vei har du kommet nå? :-)Anonymous poster hash: e653f...275

Ja vettu Dossa! Nå var det faktisk din tur! :) klarer ikke forstå hvordan det er å prøve så lenge. Det står respekt av å holde ut så lenge! Vi prøvde bare et knapt år og jeg syns det var en eeeevighet! Begynte å prøve i nov 12. Ble gravid veldig fort, men mistet i 12 (ma). Så testet jeg positivt 2 dager før jeg egentlig skulle hatt termin :) nå er jeg i uke 17, og begynner å tro det går bra denne gangen. Skal på oul om 2 uker. Det gleder jeg meg til. Har du fått time til oul?

Kommer smertene fra symfysen/korsryggen eller? Har hørt at smerter som stråler nedover innsiden av lårene kan være tegn på bekkenløsning. Kanskje du har behov for fysio etterhvert? Jeg har slike smerter, men på utsiden av lårene. Så det minner mer om isjias :)

Jeg har fått time til oul den 26 februar :) er da 18+ noe.

Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil vite hva som skjuler seg i magen, men pendelen sier at det er en gutt så spennende blir det uansett :D

Smertene kommer ikke fra korsryggen....hvordan skal jeg si det.....det er innsiden av låra også midt mellom du veit hvor :P hehehe

Er vondt å være mye på beina men det får jeg ikke gjort noe med på jobben.Er mye på beina og går mye, så er sliiiiiten når kvelden kommer :P

Hodepinen kan være som et slags belte over hele pannen, men stort sett sitter det meste på venstre side. Kan pulsere bra... samme hos deg? Nå kjenner jeg litt på høyre side og mest på venstre. Er ofte ekstra vondt når jeg reiser meg opp, bøyer meg osv. Føles litt som om noen har gjort dette:  :balltre:

Dossa - honey, velkommen hit  :klemmer:  :kaklehone:

For meg varierer det litt hvor den sitter, ofte i fremre del av hodet, helt fram i panna. Ellers synes jdg oftedet dunker i store deler av hodet, ofte høyre side. Så lenge alt er som det skal med den lille i magen så nyter jdg nærmest denne hodepinen, hehe.

Håper tiden frem til ordinær ultralyd går fort nå, gleder meg sånn! :-)

Haha, ja jeg skjønner hvor :P men har dessverre ikke noe råd å komme med altså. Blir det for ille hadde jeg tatt meg en tur til legen. Kanskje du kan få andre arbeidsoppgaver der du ikke trenger å være så mye på beina? Eller erdet vanskelig å få til? Var det ikke lærer du jobber som? :)

Jeg har oul 4.feb. Er da 18+5 :-) vi kommer til å ville vite kjønn hvis vi får det. Eier ikke tålmodighet, og er veldig nysgjerrig ;) all ære til de som klarer å vente til fødsel! Må være utrolig gøy det også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...