Gå til innhold

Juli 2014 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er jo så deilig å høre hjertelyden :) er utrolig glad for at jeg investerte i Doppler jeg :) bruker den oikke ofte, men det er trygt og godt, og har hørt siden uke 9 :)

sliter veldig med formen igjen.. trodde den var på bedringens vei for en uke siden, men denne uka har jeg ligget rett ut, spydd, hatt migrene hver dag siden tirsdag!

heldigvis har jeg vært heldig og kjenner allerede bevegleser fra knerten i magen :) kjent hver kveld siden jeg var 14 uker jeg :o enda jeg er førstegangs :)

har bestilt meg time til akupunktur, håper det kan hjelpe på kvalmen og migrena!!!!! har ikke prøvd det før på kvalme, fordi akupunktøren mente jeg kom til å bli engstelig for om babyen hadde det bra om jeg sluttet å være kvalm... men siden jeg nå kjenner liv, så er det greit :D

til uka skal jeg både til legen og ha dialogmøte (med nv/sjef/lege) jeg vil så gjerne jobbe, men hvis ikke denne formen gir seg, så har jeg ikke noe valg!! jeg må tenke på flere enn meg selv nå...

hvordan går det med dere andre Juliberter?? :D

Alt bra her og :) Litt FOR bra! :P Er bare trøtt som en strømpe etter halv åtte på kvelden. :D Strekker fææælt i magen,ømme pupper, tett i nesa og hard i magen. :) Så ikke noe å klage på!! <3 Elsker kulen vår <3 <3 <3 Gleder oss til hver jordmortime og bare koser oss :)

Bare vent til de er fulle av mat du .... Wawooooom svære pupper :P

Her rusler det å går. Merker søren meg ikke mye til huleboeren foruten at jeg må tisse veldig til tider og bekkenet har såvidt begynt å si i fra at fysio er en god ide. Var på første kontroll hos legen på onsdag (14+6) siden hun har hatt ferie. Endelig har vi fått søkt på fødeplass på Ahus og ultralyd. Tripper spent rundt postkassa å venter på brevet fra sykehuset :D

Noen som har en følelse på kjønn da??

Jeg fikk et tips om "plumbotesten" på Facebook i går av en jeg kjenner.

(Tiss i et glass. 2ss plumbo. Gul/grønn= jente Blå/rød/svart=gutt. Nb: putt i plumbo ute for det stinker masse og skummer. Etter 30 min kan man se resultatet)

Måtte jo selvfølgelig prøve å her bør det gult med grønnskjær :) etter UL så får vi se om det stemte :D aaaaaalt for nyskjerrigheten til å la være å prøve:P

Annonse

Annonse

For 3 år siden satt jeg deprimert å prøvde å innstille meg på at datteren vår skulle bli enebarn og at drømmen om 3 barn ikke skulle skje meg. Nå ligger jeg ved siden av 2 åringen i sengen og holder han i hånda, mens jeg kjenner på over 20 små spark fra magen. 15+4 idag og er i lykkerus og føler meg så utrolig heldig. Tenk jeg skal få bli 3 barns mamma. Har et overveldende øyeblikk!

Endret av Ønsker en trekløver

Melder meg inn her. Litt letta over å endelig være over "kneika", formen er bedre men har ikke helt slått meg at jeg skal bli mor. Helt til jeg i går fikk beskjed om at jeg har kan ha blitt utsatt for smitte av den femte barnesykdom. Plutselig kom en grusom følelse, bekymringen er overveldende. Får ikke sove. Og legen har fri. Har ikke peiling på om jeg har hatt det før, eller om jeg har blitt smittet. Er vel bare å bli vant til den følelsen kanskje?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...