Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Del Skrevet 22. desember 2013 Min er 9 uker og når i sitt 70 cm lange badekar begge ender med hode og hel når han strekker seg. Vi trakk fra 3 cm i tilfelle det mangler litt i hodeenden da karet ikke er helt flatt der. Han begynner å bli for stor til str 68. Han er 2 mnd! Jeg skjønner ingenting. I tillegg så ler han, han griper etter ting og pludrer mye. Jeg har i det siste begynt å bekymre meg for om han har et syndrom som gjør at vokser fortere. Anonymous poster hash: 27b54...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 22. desember 2013 #2 Del Skrevet 22. desember 2013 Nei. Alle er forskjellige . Vi har også en lang kar. Brukte så vidt 56-62. 68 litt lengre. Du kan jo dra på HS-stasjonen å snakke med de om du er bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Del Skrevet 22. desember 2013 Vet ikke om det er helt nøyaktig mål du oppgir, men om det stemmer ligger han laaaaaaaaaaaaaangt utenfor skjema. Hva var lengde ved fødsel da? Og hvor lang er foreldrene? Det finnes noen syndromer som gir en eksplosiv lengdevekst, men det er såpass sjelden at jeg ville ikke bekymret meg for det. Anonymous poster hash: 374a7...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Del Skrevet 22. desember 2013 Vet ikke om det er helt nøyaktig mål du oppgir, men om det stemmer ligger han laaaaaaaaaaaaaangt utenfor skjema. Hva var lengde ved fødsel da? Og hvor lang er foreldrene? Det finnes noen syndromer som gir en eksplosiv lengdevekst, men det er såpass sjelden at jeg ville ikke bekymret meg for det. Anonymous poster hash: 374a7...dfe Han var 50 ved fødsel. Målte han på gulvet i sted også og da var han litt over 68 cm fra hodet til hæl. Hadde hodet hans helt oppi veggen. Jeg er forresten 1.57 og far er 1.80. Så vi er jo egentlig lave. Men min far er 196. Hans far er 192 og broren til far er 207. Vet ikke om høyde kan ligge latent i genene. Høres jo voldsomt ut å vokse 18 cm på 9 uker. Anonymous poster hash: 27b54...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tro1986 Skrevet 22. desember 2013 #5 Del Skrevet 22. desember 2013 Husk de måler annerledes på helsestasjonen å ikke måler de lengden før ved 3 mnd kontrollen pga av at baby har vært sammenkrøpet så lenge å har vanskelig for å strekke seg ut enda:) Vi har en veldi lang baby, han er nå 84 cm ved 10,5 mnd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 22. desember 2013 #6 Del Skrevet 22. desember 2013 Min er 8 mnd og 66cm. Var 49 cm ved fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #7 Del Skrevet 22. desember 2013 Vet ikke om det er helt nøyaktig mål du oppgir, men om det stemmer ligger han laaaaaaaaaaaaaangt utenfor skjema. Hva var lengde ved fødsel da? Og hvor lang er foreldrene? Det finnes noen syndromer som gir en eksplosiv lengdevekst, men det er såpass sjelden at jeg ville ikke bekymret meg for det. Anonymous poster hash: 374a7...dfe Han var 50 ved fødsel. Målte han på gulvet i sted også og da var han litt over 68 cm fra hodet til hæl. Hadde hodet hans helt oppi veggen. Jeg er forresten 1.57 og far er 1.80. Så vi er jo egentlig lave. Men min far er 196. Hans far er 192 og broren til far er 207. Vet ikke om høyde kan ligge latent i genene. Høres jo voldsomt ut å vokse 18 cm på 9 uker.Anonymous poster hash: 27b54...3f6 Det er jo en voldsom vekst. Vet ikke helt hvor du kan henvende deg i disse juletider men det høres jo ikke normalt ut. Anonymous poster hash: 94596...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 22. desember 2013 #8 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Høyde kan ligge latent. Svogern min er vel ca 175 cm, kjærringa er vel rundt 160 og de har en som alltid har vært veldig lang. Han bruker vel 116 og har enda ikke fylt 4. Bestefaren på den ene sida er ganske lang, og oldefaren på den andre siden. noen forblir jo relativt små og strekker seg veldig under puberteten, noen vokser jevnt og noen vokser mye tidlig og flater ut Endret 22. desember 2013 av Kenga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Del Skrevet 26. desember 2013 9 uker og 67 cm? Mi er 9 mnd og 67 cm! Anonymous poster hash: 672d6...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #10 Del Skrevet 26. desember 2013 Min datter var 50 lang ved fødsel og 57 på 6ukerskontroll. Hun er nå 3 år og halvt hue høyere enn jevnaldrene. hun var over gjennomsnitte men innafor skalaen. under gjennomsnittet på vekt men innafor. Vil tro 18cm på 9 uker er veldig mye. Anonymous poster hash: b7e5b...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå