Januarmirakelet Skrevet 22. desember 2013 #26 Skrevet 22. desember 2013 Ribbe med tilbehør og multekrem til dessert:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #27 Skrevet 22. desember 2013 Vi mikser alltid ribbe og pinnekjøtt Multekrem til dessert Anonymous poster hash: ef833...be3
mamma_bergen Skrevet 22. desember 2013 #28 Skrevet 22. desember 2013 Pinnekjøtt med kålrabistappe, poteter og potetstappe Og pølse til datteren som ikke liker pinnekjøtt. Vi pleier ikke å ha dessert da det aldri blir spist. Vi har heller masse småkaker og sjokolade og den slags til kaffen og gavene
*Yuna* Skrevet 22. desember 2013 #29 Skrevet 22. desember 2013 Ribbe, medisterkaker, julepølse, poteter, rødkål, surkål, tyttebær og brun saus. Gleder meg mest til pinnekjøttet dagen etter da
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #30 Skrevet 22. desember 2013 Pinnekjøtt , poteter , pinnekjøttkraft , kålrotstappe til middag , og riskrem til dessert :-D Anonymous poster hash: a281b...9fb
Fru.Frøken Skrevet 22. desember 2013 #31 Skrevet 22. desember 2013 Helstekt kalkun med medisterkaker, sossiser, poteter, gulrøtter, rosenkål, surkål, tyttebærsyltetøy og fløtesaus. Nam, gleder meg! og riskrem til dessert.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #32 Skrevet 22. desember 2013 Kalkun, rosenkål, babygulrøtter, erter, deilig saus, tyttebær og verdens beste potestappe! Gleeeeder meg til jul! Hjemme hos mine foreldre i år. Svigers har den trauste ribba og medisterkaker. Ja også rødkål så klart Anonymous poster hash: 7a25b...aae
2blå1rosa1ønske Skrevet 22. desember 2013 #33 Skrevet 22. desember 2013 Pinnekjøtt, kålrabistappe, rødkål, poteter, ulike typer julepølser fra lokale produsenter. Alle er veldig glade i pinnekjøtt, men julepølsene hører liksom med. Til dessert (eller etter gavene - alt ettersom hvor mette vi er av middagen) er det karamellpudding. Mmmmm....gleder meg til ribbelukten (ja, for her heter det ribbe, skriver kun pinnekjøtt for å presisere hva jeg mener) brer seg i huset på julaften.
Gjest cd0da Skrevet 22. desember 2013 #34 Skrevet 22. desember 2013 Kalkun og chestnut stuffing. Ved siden av har vi medisterkaker, saus, poteter osv. Gleder meg!
kosemamma<3 Skrevet 22. desember 2013 #35 Skrevet 22. desember 2013 Vi skulle egentlig ha nudler og mais, men så sto plutselig svigerforeldrene mine på døra i dag, med ei lita ribbe, julepølser og poteter og ei flaske brus. Det blir visst julemiddag på oss i år likevel Det kom noen tårer i øynene ja!
Dini Skrevet 22. desember 2013 #36 Skrevet 22. desember 2013 (endret) Ribbe, medisterpølser, julepølse/medisterpølse, surkål, rosenkål, babygulrøtter, mandelpoteter, saus, tyttebærsyltetøy (ikke til meg) og til dessert riskrem med bringebærsaus. Og Arendals Julebrus Muligens jeg kjøper en fruktcocktail eller is til gubben siden han ikke liker riskrem. Vi feirer hjemme i eget hus for første gang i år, og får kun "svigerfar" på besøk. 1. juledag får vi mødrene våres på besøk og skal ha rester. Forhåpentligvis holder det Endret 22. desember 2013 av Westroze© ♀12+♀13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå