Gå til innhold

Hva spiser dere på julaften? Her blir det ribbe med tilbehør og karamelpudding til dessert :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ribbe med tilbehør og multekrem til dessert:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi mikser alltid ribbe og pinnekjøtt

Multekrem til dessert

Anonymous poster hash: ef833...be3
Skrevet

Pinnekjøtt med kålrabistappe, poteter og potetstappe ;) Og pølse til datteren som ikke liker pinnekjøtt. Vi pleier ikke å ha dessert da det aldri blir spist. Vi har heller masse småkaker og sjokolade og den slags til kaffen og gavene :)

Skrevet

Ribbe, medisterkaker, julepølse, poteter, rødkål, surkål, tyttebær og brun saus.

Gleder meg mest til pinnekjøttet dagen etter da :D

Skrevet

Pinnekjøtt , poteter , pinnekjøttkraft , kålrotstappe til middag , og riskrem til dessert :-D

Anonymous poster hash: a281b...9fb

Skrevet

Helstekt kalkun med medisterkaker, sossiser, poteter, gulrøtter, rosenkål, surkål, tyttebærsyltetøy og fløtesaus. Nam, gleder meg! :D og riskrem til dessert. :D

Skrevet

Kalkun, rosenkål, babygulrøtter, erter, deilig saus, tyttebær og verdens beste potestappe! Gleeeeder meg til jul! Hjemme hos mine foreldre i år. Svigers har den trauste ribba og medisterkaker. Ja også rødkål så klart :P

Anonymous poster hash: 7a25b...aae

Skrevet

Pinnekjøtt, kålrabistappe, rødkål, poteter, ulike typer julepølser fra lokale produsenter. Alle er veldig glade i pinnekjøtt, men julepølsene hører liksom med. Til dessert (eller etter gavene - alt ettersom hvor mette vi er av middagen) er det karamellpudding. Mmmmm....gleder meg til ribbelukten (ja, for her heter det ribbe, skriver kun pinnekjøtt for å presisere hva jeg mener) brer seg i huset på julaften.

Skrevet

Kalkun og chestnut stuffing. Ved siden av har vi medisterkaker, saus, poteter osv. :) Gleder meg!

Skrevet

Vi skulle egentlig ha nudler og mais, men så sto plutselig svigerforeldrene mine på døra i dag, med ei lita ribbe, julepølser og poteter og ei flaske brus. Det blir visst julemiddag på oss i år likevel :) Det kom noen tårer i øynene ja!

Skrevet (endret)

Ribbe, medisterpølser, julepølse/medisterpølse, surkål, rosenkål, babygulrøtter, mandelpoteter, saus, tyttebærsyltetøy (ikke til meg) og til dessert riskrem med bringebærsaus. 

Og Arendals Julebrus :P

Muligens jeg kjøper en fruktcocktail eller is til gubben siden han ikke liker riskrem. 

Vi feirer hjemme i eget hus for første gang i år, og får kun "svigerfar" på besøk. 

1. juledag får vi mødrene våres på besøk og skal ha rester. Forhåpentligvis holder det :)

Endret av Westroze© ♀12+♀13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...