Gå til innhold

Er han interessert eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skrev du melding igjen når du ikke hadde fått svar på den forrige du skrev? Virker veldig masete og desperat. Tipper du mista ham allerede der.Anonymous poster hash: 369ea...656

Dustete svar fra flere her. Hvis en mann blir forelsket så hjelper det ikke hvor masete dama er. En som vil ha noen ser forbi eventuelle små ulemper med personen. Ikke rart at mange her er single i årevis hvis de aldri orker å ta kontakt med mannen og mener at TO (!) sms er mas. Anonymous poster hash: e8c9c...d33
Ganske dustete svar fra deg og da, hadde han vært forelsket hadde han for faen svart... Du er sikkert som HI, en som ikke tar hintet ;)Anonymous poster hash: 9c22a...d6b
  Jeg skal gifte meg på nyåret, så vet ikke helt hvilken hint jeg ikke tok. Men min søster har måttet "jakte" på sin mann (de har vært gift i 5 år og har 2 barn sammen nå). Det pågikk i et par måneder. Enkelte menn vil bli jaktet på, andre igjen vil jakte selv. Enkelte er utrolig sjenerte, har dårlig selvtillit osv, tør ikke å ha så mye med damer å gjøre. Her på forumet leser jeg ofte at "sånn er kvinner" og "sånn er menn". Jepp, alle menn og kvinner er like... eller kanskje ikke. Anonymous poster hash: e8c9c...d33
Ja, for du tror alle like... Ingen som gidder og jakte i evigheter vettu...

Anonymous poster hash: 9c22a...d6b

Hæ? Selvfølgelig må man få noe tilbake, hvis interessen skal vedlikeholdes over tid, men hvem som gir mest kan da gjerne veksle frem og tilbake i et forhold- og det er litt umodent å ha et innvendig "scorecard" med oversikt over hvem som har gjort hva for den andre...

Vis hvem du er og hva du føler (Det er naturligvis alltid litt skremmende også...), tenker jeg.

Anonymous poster hash: 1bf45...a51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De menn jeg har vært borti hadde ikke risikert at å miste interessen min ved å ikke ta seg tid til meg. Om de ikke hadde hatt tid, hadde de tatt seg tid likevel. I ditt tilfelle ville jeg forventet at han i hvertfall uttrykte at han hadde veldig lyst til å se deg igjen om ville ta kontakt så snart han hadde tid. Men, kanskje han er av den sjenerte typen som ikke er flink på å skaffe seg damer.

Anonymous poster hash: c2dac...b8f
Skrevet

Definitivt ikke interessert.

Anonymous poster hash: 8ea49...e14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...