Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Jeg trenger et råd...,for en måned siden var jeg på middag hos en vennine med formål om å treffe en kompis av henne. Det var veldig hyggelig, og vi avtalte å treffes igjen. Like etter dro han på jobb og var vekke en mnd. På torsdag var vi ute og spise, satt 3 timer på restaurant og jeg fikk en lang og god klem etterpå. På kvelden skrev jeg en melding og takket for hyggelig middag uten å få svar. Lørdag skrev jeg en melding om han hadde lyst å ta en kaffe, jeg fikk da en svar at han hadde masse han måtte gjøre, og viste ikke om han rakk det. Jeg er fryktelig usikker på hva han egentlig vil, jeg reiser vekk på juleferie i 10 dager nå. Vurderer å bare vente og Evt la han ta initiativ til noe ? Anonymous poster hash: c31be...a45
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Vent og la han ta initiativ. Dersom han virkelig er interessert vil han sørge for å få treffe deg igjen. Og hvis han ikke tar kontakt så er han vel ikke en mann du har noe behov for å se igjen eller? Anonymous poster hash: 4fa2f...4fc
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Jeg trenger et råd...,for en måned siden var jeg på middag hos en vennine med formål om å treffe en kompis av henne. Det var veldig hyggelig, og vi avtalte å treffes igjen. Like etter dro han på jobb og var vekke en mnd. På torsdag var vi ute og spise, satt 3 timer på restaurant og jeg fikk en lang og god klem etterpå. På kvelden skrev jeg en melding og takket for hyggelig middag uten å få svar. Lørdag skrev jeg en melding om han hadde lyst å ta en kaffe, jeg fikk da en svar at han hadde masse han måtte gjøre, og viste ikke om han rakk det. Jeg er fryktelig usikker på hva han egentlig vil, jeg reiser vekk på juleferie i 10 dager nå. Vurderer å bare vente og Evt la han ta initiativ til noe ? Anonymous poster hash: c31be...a45 Det er like før jul, så det at han har mye å gjøre trenger ikke å være en unnskyldning for å ikke treffe deg. Vent til over jul før du gir ham opp. Anonymous poster hash: 3bf0a...34f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Ikke skriv flere meldinger hvertfall. Nå har du vist din interesse, la han få tid på seg. Anonymous poster hash: 5ba01...862
Frokens Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Du får vente og se om han tar kontakt igjen, synes ikke du skal spørre han mer. Er han interessert tar han kontakt, du har gjort ditt
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Det verste som er, er overivrige folk vent på om du hører mere:) Anonymous poster hash: 9c22a...d6b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Typisk damer å da "mase hver dag". Ønsk han god jul, reis på ferie og la han være i fred! Han sier i fra om/når det passer igjen! Mannen jeg er gift med er han jeg overså mest i starten! Han viste seg å være et skikkelig manneben som holdt sine ord og jeg i dag aldri har slike problemer med som mange andre her sliter med. Nei, la mannen komme til deg av fri vilje ellers er han ikke verdt det! Anonymous poster hash: d4a85...b1e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Han er ikke interessert. Og du har ødelagt det hele med å være masete Anonymous poster hash: f0181...42a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Ikke spes interessert mann! Move on Anonymous poster hash: d838d...7ac
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Mannen min var så ivrig etter første date med meg at jeg følte meg bombadert med meldinger! Nå var jeg interessert i han også da, så var bare koselig det. Men hadde jeg ikke vært så gira hadde jeg fått fnatt tror jeg. Vanskelig å si, jeg tenker at uansett hvor travelt man har det så rekker man å sende en melding til den man er interessert i..men jeg er definitivt ikke ekspert på mannfolk og de overrasker meg stadig. Anonymous poster hash: f2f33...267
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #12 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor skrev du melding igjen når du ikke hadde fått svar på den forrige du skrev? Virker veldig masete og desperat. Tipper du mista ham allerede der. Anonymous poster hash: 369ea...656
Elsker livet Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Hadde han vært interessert vil jeg tro han hadde sagt han ikke hadde tid nå, men kommet med et forslag om når dere kunne treffes etter jul e.l.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Vent og la han ta initiativ. Dersom han virkelig er interessert vil han sørge for å få treffe deg igjen. Og hvis han ikke tar kontakt så er han vel ikke en mann du har noe behov for å se igjen eller? Anonymous poster hash: 4fa2f...4fc Enig i dette. Anonymous poster hash: 1bf45...a51
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor skrev du melding igjen når du ikke hadde fått svar på den forrige du skrev? Virker veldig masete og desperat. Tipper du mista ham allerede der. Anonymous poster hash: 369ea...656 Dustete svar fra flere her. Hvis en mann blir forelsket så hjelper det ikke hvor masete dama er. En som vil ha noen ser forbi eventuelle små ulemper med personen. Ikke rart at mange her er single i årevis hvis de aldri orker å ta kontakt med mannen og mener at TO (!) sms er mas. Anonymous poster hash: e8c9c...d33
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #16 Skrevet 22. desember 2013 Jeg trenger et råd...,for en måned siden var jeg på middag hos en vennine med formål om å treffe en kompis av henne. Det var veldig hyggelig, og vi avtalte å treffes igjen. Like etter dro han på jobb og var vekke en mnd. På torsdag var vi ute og spise, satt 3 timer på restaurant og jeg fikk en lang og god klem etterpå. På kvelden skrev jeg en melding og takket for hyggelig middag uten å få svar. Lørdag skrev jeg en melding om han hadde lyst å ta en kaffe, jeg fikk da en svar at han hadde masse han måtte gjøre, og viste ikke om han rakk det. Jeg er fryktelig usikker på hva han egentlig vil, jeg reiser vekk på juleferie i 10 dager nå. Vurderer å bare vente og Evt la han ta initiativ til noe ? Anonymous poster hash: c31be...a45 Det er like før jul, så det at han har mye å gjøre trenger ikke å være en unnskyldning for å ikke treffe deg. Vent til over jul før du gir ham opp. Anonymous poster hash: 3bf0a...34f Enig i dette også. Og synes du har fått mange tøvete svar HI. Å sende 2- 3 meldinger er ikke masete. Husk at du får svar fra damer som ikke akkurat har datet så mye de senere årene . På meg virker han verken uinteressert eller svært interessert. Gi ham litt tid du. Nå synes jeg du eventuelt skal la neste skritt være opp til ham. Anonymous poster hash: 1bf45...a51
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #17 Skrevet 22. desember 2013 Han er ikke interessert. Og du har ødelagt det hele med å være masete Anonymous poster hash: f0181...42a Haha. For noe tøv. Anonymous poster hash: 1bf45...a51
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #18 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor skrev du melding igjen når du ikke hadde fått svar på den forrige du skrev? Virker veldig masete og desperat. Tipper du mista ham allerede der.Anonymous poster hash: 369ea...656 Dustete svar fra flere her. Hvis en mann blir forelsket så hjelper det ikke hvor masete dama er. En som vil ha noen ser forbi eventuelle små ulemper med personen. Ikke rart at mange her er single i årevis hvis de aldri orker å ta kontakt med mannen og mener at TO (!) sms er mas. Anonymous poster hash: e8c9c...d33 Ganske dustete svar fra deg og da, hadde han vært forelsket hadde han for faen svart... Du er sikkert som HI, en som ikke tar hintet Anonymous poster hash: 9c22a...d6b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #19 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor skrev du melding igjen når du ikke hadde fått svar på den forrige du skrev? Virker veldig masete og desperat. Tipper du mista ham allerede der. Anonymous poster hash: 369ea...656 Dustete svar fra flere her. Hvis en mann blir forelsket så hjelper det ikke hvor masete dama er. En som vil ha noen ser forbi eventuelle små ulemper med personen. Ikke rart at mange her er single i årevis hvis de aldri orker å ta kontakt med mannen og mener at TO (!) sms er mas. Anonymous poster hash: e8c9c...d33 Helt enig. Anonymous poster hash: 1bf45...a51
mamma_bergen Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Jeg tror kanskje han ikke er så interessert..Men det kan jo være at han bare er en som er litt treg og har god tid Jeg ville hvert fall ikke skrevet så mange mld til han, han tar kontakt om han er interessert.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #21 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor skrev du melding igjen når du ikke hadde fått svar på den forrige du skrev? Virker veldig masete og desperat. Tipper du mista ham allerede der.Anonymous poster hash: 369ea...656 Dustete svar fra flere her. Hvis en mann blir forelsket så hjelper det ikke hvor masete dama er. En som vil ha noen ser forbi eventuelle små ulemper med personen. Ikke rart at mange her er single i årevis hvis de aldri orker å ta kontakt med mannen og mener at TO (!) sms er mas. Anonymous poster hash: e8c9c...d33 Ganske dustete svar fra deg og da, hadde han vært forelsket hadde han for faen svart... Du er sikkert som HI, en som ikke tar hintet Anonymous poster hash: 9c22a...d6b Jeg skal gifte meg på nyåret, så vet ikke helt hvilken hint jeg ikke tok. Men min søster har måttet "jakte" på sin mann (de har vært gift i 5 år og har 2 barn sammen nå). Det pågikk i et par måneder. Enkelte menn vil bli jaktet på, andre igjen vil jakte selv. Enkelte er utrolig sjenerte, har dårlig selvtillit osv, tør ikke å ha så mye med damer å gjøre. Her på forumet leser jeg ofte at "sånn er kvinner" og "sånn er menn". Jepp, alle menn og kvinner er like... eller kanskje ikke. Anonymous poster hash: e8c9c...d33
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #22 Skrevet 22. desember 2013 Han er ikke interessert. Og du har ødelagt det hele med å være masete Anonymous poster hash: f0181...42a Haha. For noe tøv. Anonymous poster hash: 1bf45...a51 Logisk brist ja, hvis han ikke er interessert likevel, hva er det konkret HI har ødelagt? Det er vel ingenting å ødelegge der i utgangspunktet. Forresten, min samboer sa til meg at hadde jeg spilt kostbar og drevet med mind games så hadde han fått fullstendig turn-off. Mange menn liker naturlige kvinner med hele følelsesregistret, ikke slike som driver med ungdomsskolespill a la hvem som ringer først, hvor mange timer man skal vente etter siste sms og hvor mange dater man skal vente før man kysser/har sex, avviser mannen og spiller uinteressert. Tror slike kvinner er ut. Anonymous poster hash: e8c9c...d33
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #23 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor skrev du melding igjen når du ikke hadde fått svar på den forrige du skrev? Virker veldig masete og desperat. Tipper du mista ham allerede der.Anonymous poster hash: 369ea...656 Dustete svar fra flere her. Hvis en mann blir forelsket så hjelper det ikke hvor masete dama er. En som vil ha noen ser forbi eventuelle små ulemper med personen. Ikke rart at mange her er single i årevis hvis de aldri orker å ta kontakt med mannen og mener at TO (!) sms er mas. Anonymous poster hash: e8c9c...d33 Ganske dustete svar fra deg og da, hadde han vært forelsket hadde han for faen svart... Du er sikkert som HI, en som ikke tar hintet Anonymous poster hash: 9c22a...d6b En enkelt melding kan man glemme bort å svare på. Og nummer to svarte han da på. Synes selv det er hyggelig å se at jeg har fått en to- tre meldinger fra han jeg er litt interessert i, før jeg har sett dem og fått svart . Synes det vitner om litt dårlig selvtillit og guts hos mange her, hvis de ikke tør å sende mer enn en enkelt melding av frykt for å virke for ivrige. HI vet vel neppe mer selv enn at hun liker ham veldig godt per i dag. Anonymous poster hash: 1bf45...a51
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #24 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor skrev du melding igjen når du ikke hadde fått svar på den forrige du skrev? Virker veldig masete og desperat. Tipper du mista ham allerede der.Anonymous poster hash: 369ea...656 Dustete svar fra flere her. Hvis en mann blir forelsket så hjelper det ikke hvor masete dama er. En som vil ha noen ser forbi eventuelle små ulemper med personen. Ikke rart at mange her er single i årevis hvis de aldri orker å ta kontakt med mannen og mener at TO (!) sms er mas. Anonymous poster hash: e8c9c...d33 Ganske dustete svar fra deg og da, hadde han vært forelsket hadde han for faen svart... Du er sikkert som HI, en som ikke tar hintet Anonymous poster hash: 9c22a...d6b En enkelt melding kan man glemme bort å svare på. Og nummer to svarte han da på. Synes selv det er hyggelig å se at jeg har fått en to- tre meldinger fra han jeg er litt interessert i, før jeg har sett dem og fått svart . Synes det vitner om litt dårlig selvtillit og guts hos mange her, hvis de ikke tør å sende mer enn en enkelt melding av frykt for å virke for ivrige. HI vet vel neppe mer selv enn at hun liker ham veldig godt per i dag. Anonymous poster hash: 1bf45...a51 Ja, og så klager man over at man har vært singel i 10 år. Har et par venninner som har spilt seg i hjel på slike mind games, ingen mannfolk er interessert i dem siden de tror de er så høye på pære og sære at de ikke orker å legge i masse arbeid for kaaanskje å få dem interessert. Ei av disse damene forteller nå alle krampaktig om hvor deilig, kult og fint det er å være singel, selv om øynene sier noe helt annet. Anonymous poster hash: e8c9c...d33
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #25 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor skrev du melding igjen når du ikke hadde fått svar på den forrige du skrev? Virker veldig masete og desperat. Tipper du mista ham allerede der.Anonymous poster hash: 369ea...656 Dustete svar fra flere her. Hvis en mann blir forelsket så hjelper det ikke hvor masete dama er. En som vil ha noen ser forbi eventuelle små ulemper med personen. Ikke rart at mange her er single i årevis hvis de aldri orker å ta kontakt med mannen og mener at TO (!) sms er mas. Anonymous poster hash: e8c9c...d33 Ganske dustete svar fra deg og da, hadde han vært forelsket hadde han for faen svart... Du er sikkert som HI, en som ikke tar hintet Anonymous poster hash: 9c22a...d6b Jeg skal gifte meg på nyåret, så vet ikke helt hvilken hint jeg ikke tok. Men min søster har måttet "jakte" på sin mann (de har vært gift i 5 år og har 2 barn sammen nå). Det pågikk i et par måneder. Enkelte menn vil bli jaktet på, andre igjen vil jakte selv. Enkelte er utrolig sjenerte, har dårlig selvtillit osv, tør ikke å ha så mye med damer å gjøre. Her på forumet leser jeg ofte at "sånn er kvinner" og "sånn er menn". Jepp, alle menn og kvinner er like... eller kanskje ikke. Anonymous poster hash: e8c9c...d33 Ja, for du tror alle like... Ingen som gidder og jakte i evigheter vettu... Anonymous poster hash: 9c22a...d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå